Motl Alois Ing. CSc. :: [15CH1] Obecná chemie 1

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 25 / 144
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
  • Bylo příjemné, že se cvičení neoddělilo od přednášky, takže jsme zkrátka jednou za tři až čtyři přednášky strávili celou dobu počítáním.
    Studijní průměr: neuveden
  • Každý řešený příklad PODROBNĚ vyložil, musel ho pochopit každý.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nevytahuje lidi před tabuli, případná nevědomost studenta při tabuli by jen odváděla pozornost
    Studijní průměr: neuveden
  • Protože šlo o látku střední školy, cvičení byla sporadicky a více času bylo věnováno přednáškám.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý výklad a porozumění pro studenty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Takového cvičícího bych chtěl mít na ostatních cvičení - jeho metoda je taková, že po zadání příkladu nechá čas na vyřešení, pak se zeptá na to, kdo to vyřešil ať jde napsat řešení na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • To samé, jako u přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • to samé jako u přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • vtipne vyklada latku
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapojení studentů do počítání příkladů.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
  • Asi projít větší množství příkladů, není potřeba je probírat tak podrobně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo by dobré předem říci, kdy bude cvičení a kdy přednáška a jednoznačně je odlišit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Co se cvičení týče mě nic nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlavně _pořádně_ přepisovat na tabuli všechny relevantní informace k danému příkladu (několikrát celá posluchárna několik minut marně přemýšlela nad příkladem, ukázalo se že nebyla zadána jistá veličina).
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas měl problém správně opsat zadání na tabuli, což dost znepříjemňovalo počítání a kontrolu řešení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Probrat postup některých zložitějších příkladů detailněji
    Studijní průměr: neuveden
  • To samé, jako u přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • to samé jako u přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • V ničem.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
  • Cvičení byla integrována do přednášek a znalosti z nich stačili na zápočtovou písemku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení probíhala tak, že zadaný příklad si řešil každý sám v sešitě a po chvíli provedl pan Motl celé správné řešení na tabuli, což mi vyhovovalo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Neúčastnil som sa ani na jednom cvičení, bolo zbytočné, preberaná látka je veľmi jednoduchá. Preto aj priemerné hodnotenie 3.
    Studijní průměr: neuveden
  • Opakování anorganické chemie střední školy, dobře připravilo na zápočtový test.
    Studijní průměr: neuveden
  • Systém jednoho tříhodinového cvičení po sérií přednášek je ohodně lepší než mixování přednášek a cvičení
    Studijní průměr: neuveden
  • to samé jako u přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • Užitečná, probírají se příklady, které budou v zápočtovém testu
    Studijní průměr: neuveden
  • Získat zápočet bylo možná příliš jednoduché.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [25]
1 : |===========.........| 56 % [14] 1 (výborný)
2 : |======..............| 28 % [7] 2
3 : |==..................| 12 % [3] 3
4 : |=...................| 4 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [25]
1 : |=...................| 4 % [1] Nevyjádřeno
2 : |=======.............| 36 % [9] Příliš nízké
3 : |============........| 60 % [15] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké