Motl Alois Ing. CSc. :: [15OCHEN] Obecná chemie

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 22
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [10]
1 : |====================| 100 % [10]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Tříhodinovka končící v 18 hodin byla zabijácká. Lepší by bylo rozdělit ji nebo zkrátit, protože se to fakt nedalo, zvlášť když na učebně 301 byla strašná zima.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
  • Skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta "Výpočty pro jaderné chemiky", Klikorka - Obecná a anorganická chemie, Brdička - Úvod do fyzikální chemie, Klouda - Fyzikální chemie; vlastní a zapůjčené zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Vlastní zdroje ze SŠ + skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky, skripta, další knihy.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta a vlastní zápisky
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
  • Test test obsahuje příklady obdobné příkladům z hodin. Samotná zkouška je vztažena k otázkám v testu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Víc takových zkoušek!
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška probíhala ve velmi vstřícné a uvolněné atmosféře.
    Studijní průměr: neuveden
  • zkoušející byl objektivní, průběh zkoušky normální
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Orientaci i nad rámec probírané látky, vtip
    Studijní průměr: neuveden
  • Přístup a přednes.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu vysvětlit vše pochopitelně a záživnost přednášení.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Na tabuli se často vyskytují chyby v zápisu.
    Studijní průměr: neuveden
  • V ničem.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |====================| 100 % [5] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] 1.00
1 : |===.................| 16 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 83 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5