Mikyška Jiří Ing. Ph.D. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
[01ASY] Asymptotické metody
[01LAP] Lineární algebra plus
[01MA1] Matematická analýza 1
[01PNLA] Pokročilé partie numerické lineární algebry
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Velice pěkně umí vysvětlovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi sympatický, vysvětlí. Malé písemky na začátku hodiny.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dokáže výborně vysvětlovat, člověk pochopí to, o co se snaží už měsíc na přednáškách, je trpělivý, u tabule žáka nestresuje
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan cvičící nám vše skvěle vysvětlil a ukázal na příkladech, takže jsme měli dojem, že plusková algebra není vůbec tak těžká, jak se vždycky na přednáškách zdálo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Praktický přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrou náladu, srozumitelnost výkladu a zabývání se i těmi, kteří nebyli zrovna naučeni, ale měli zájem pochopit princip.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • nic mě nenapadá
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Cvičení bylo v zabijáckém termínu pátek od 7:30. Vzhledem k tomu, že se na každém cvičení psala jedna malá písemka, za kterou mohl být velmi užitečný bod ke zkoušce, opravdu bychom asi všichni ocenili nějakou produktivnější hodinu.
    Studijní průměr: neuveden
  • vadilo mi, že ačkoliv byly od paní Balkové přesně dané příklady, které se měly počítat, u zkoušky pak byly mnohem obtížnější, člověk si toho musel dost propočítávat doma, aby zkoušku udělal
    Studijní průměr: neuveden
  • nemám
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |====================| 100 % [7] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké