01LAP  >  Lineární algebra plus

Počet hodnotících: 34 / 354
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 354 studentů.
Ukončilo předmět: 36 studentů.
|==..................| 10 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Vysoký Jan Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [31]
  • Doplnuje LA o tezsi dukazy, polynomy a zaklady linearni geometrie. Narocnejsi, ale velmi zajimavy predmet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jak už jsem psal u obyčejné LA, byl to pro mě nejzajímavější předmět prvního semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je zvláštní, že je za LAP méně kreditů než za analýzu plus, když je všeobecně známo, že zkouška z LAP je podstatně těžší. Koncept rozdělení přednášek v prvním semestru na jednu "normální" a jednu "pluskovou" je zajímavý. Má mnohé výhody, ale také hodně nevýhod. V LAP se skáče od tématu k tématu, důkazy některých vět se člověk učí ve dvou podobách (neboť definice v LAP jsou obecnější), ... Student zkrátka poměrně často neví, co se zrovna děje.
    Studijní průměr: neuveden
  • LAP je oproti LA1 podstatně náročnější, ale poskytuje ucelenější pohled na lineární algebru
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročné, ale zajímavé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na rozdíl od LA1 se zde předpokládá už jistá inteligenční vyspělost, takže tempo je rychlejší a ne všechno je podrobně vysvětleno. Dělat domácí úlohy se vyplatí, jednak kvůli plusbodům ke zkouškové písemce, jednak kvůli lepšímu pochopení, co se děje. A také kvůli Lubčiným sympatiím.
    Studijní průměr: neuveden
  • Podle mě by za to mělo být kreditů stejně jako za analýzu, protože se vůbec nedá říct, že by z toho byla zkouška lehčí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajímavý předmět. Díky lineární geometrii jsem i zavzpomínal na středoškolskou matematiku :) .
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavá nástavba k LA1, určitě stojí za to.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejlepší předmět zimního semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravdu velice zajímavý předmět, zvláště pro ty, kteří mají rádi lineární algebru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro pluskaře povinnost, ale i pro člověka, který na plusko nechce, dobrý trénink, normální algebra se potom jeví mnohem průzračněji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejnáročnější předmět semestru, ale doporučuju i k pochopení látky ze základní algebry
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejnáročnější předmět zimního semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je náročný, zahrnuje oblast matematiky, se kterou se student na gymnáziu nesetká. Po delším studiu látky se stává zábavným.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vážně těžký předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyšší algebra, přednášky a cvičení se vyplatí navštěvovat už jen kvůli tomu, že pak v letním semestru získáte náskok oproti ostatním.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavý předmět, který se vyplatí absolvovat i těm, kteří poté pokračují s matematikou B
    Studijní průměr: neuveden
  • Docela tezky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hezká lineární geometrie.
    Studijní průměr: neuveden
  • konečně něco, co mi nepřipadalo jako ponižování intelektu
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě nejtěžší předmět v letním semestru,
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět sice náročný, ale s odpovídající kreditovou odměnou. Jediný zápor bylo že přednáška byla před přednáškou ze základní algebry, takže polovina studentů byla vždy trochu zmatená. ejedná se o výrazný problém, i když bych asi doporučil ,aby všichni studenti měli za sebou na přednášce z pluska nutnou teorii ze základní algebry.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice zajímavý, zábavný a náročný. Ze začátku hodně abstraktní, ale přímočarý a logicky odvoditelný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Keď sa človek učí na skúšku tak zistí, že tie čmáranice na tabuľi naozaj neboli nič hrozné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Neuškodilo by více cvičení
    Studijní průměr: neuveden
  • Pre tých ktorý nemajú problém s normálnou algebrou a nemajú radi konkrétne čísla, predmet ako stvorený.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přináší zajímavé poznatky a doplnění k základnímu kurzu algebry zimního semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozšíření základní algebry, kam doporučuji chodit každému, tj. nejenom zájemcům o áčkovou matiku. Člověk si zde napočítá více příkladů, dozví se novou teorii a odnese si s sebou i pár cenných triků a postupů pro béčkovou úroveň.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi důkladně probraný předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemám
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [34] 1.50
1 : |==========..........| 52 % [18] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 44 % [15] 2
3 : |....................| 2 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [34]
1 : |....................| 2 % [1] nevyjádřeno
2 : |==============......| 70 % [24] ano
3 : |=====...............| 26 % [9] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká