Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
[02VPSF] Vybrané partie ze statistické fyziky a termodynamiky
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 30
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • vysvětlování postupu počítání příkladů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím, že tu v anketě už bylo řečeno dost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Snahu vše teoreticky ozřejmit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Musím se přiznat.. po přečtení hodnocení pana Novotného z minulého roku jsem se cvičení z VOAF dost bál. O to větší překvapení bylo, když se objevil extrémně milý, ochotný, nic nehrotící, přesný, vždy připravený cvičící s dobrým systémem v hodinách (rozebrání teorie, odvození potřebných věcí a poté aplikace v příkladech) a s rozumnými požadavky na zápočet. Nevím, jestli jsme měli stejného cvičícího jako měl ročník před námi, ale pokud ano, tak smekám před jeho "progresem" :D. Určitě jeden z nejlepších cvičících, co jsem zatím měl - a to nemluvím pouze o fyzice. U mě za jedna.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nedával tak drsné zápočtovky, jak jsem slyšel od ročníků vyšších a toho si opravdu cením možnosti konzultace toho, co člověk nepochytil na cvikách
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • podle čtení hodnocení z minulých let jsem se obával o zisk zápočtu, ale bylo to uplně v pohodě, pan doktor je po celou dobu cvičení v klidu, vždy udělá potřebny teoretický základ pro další výpočty
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • působení na studenty - když má student pocit, že cvičení cvičícího nebaví, nebaví to pak ani jeho a to je škoda u jinak zajímavého předmětu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Struktura a správné rozvržení cvičení - klasický jev, kdy se na konci semestru nic nestíhá. K mému zklamání byla poměrně velká část témat a typů příkladů potřebná pouze k získání zápočtu prostřednictvím dvou zápočtových písemek - u zkoušky se nevyskytovaly. Naopak jistá část příkladů, které se u zkoušky vyskytovaly nebyli probrány vůbec.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přednes u tabule, myšlenkové skoky co nejsou uplne triviální by chtěli trochu studentům ozřejmit, měl jsem veliké problémy se na těchto cvičeních orientovat (prostě chaozz) a málokdo je neměl, jak jsem po čase zjistil, nechci nikterak pochybovat o odborných znalostech a kvalitě cvičícího, určitě je výborným vědcem, ale na cvikách mi prostě neseděl a nakonec jsem se to stejně učil ze zápisků z jiných skupin
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Nevím, zda-li nedopatřením nebo úmyslně část probírané látky nekorespondovala s požadavky u zkoušky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chtělo by to tak o 1 - 2 cvičení navíc.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Sbírka profesora Tolara je plná velice zajímavých příkladů, pan docent Chadzitaskos nebyl daleko od pravdy, když řekl, že co udělá pan profesor Tolar, to je dokonalé. Některé příklady mi přišli jako taková psychologická terapeutická cvičení a měli takový osobitý stylistický charakter textu. Ale asi by to chtělo zredukovat počet úloh a nějak označit ty vhodné ke cvičení a k přípravě na zkoušku, je jich tam moc, poslední kapitoly jsem ani neotevřel.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |========............| 42 % [3] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |======..............| 28 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké