Kukal Jaromír Doc.Ing. Ph.D. :: [18MTL] Programování v MATLABu

Další předměty
[18SQL] Aplikace SQL
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18MTL] Programování v MATLABu
[18SOFC] Softcomputing
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 15 / 26
Procento hodnotících: 57 %
|===========.........|
Celkové hodnocení [27]
1 : |================....| 81 % [22]  
2 : |====................| 18 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.19

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [15]
1 : |=============.......| 66 % [10]  
2 : |=======.............| 33 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Vše je podáváno přehledně. Člověk se v průběhu neztrácí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly poučné, vtipné a praktické.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přínosné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nejlepší přednášky týkající se programování, které jsem navštěvoval
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
  • Zápisky z přednášek
    Studijní průměr: neuveden
  • neučil jsem se, stačilo mi důkladné vypracování zápočtových úkolů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky, http://vyukaap.vscht.cz/
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky z přednášky, help matlabu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zapisky, MATLAB help
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky z přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jednom vlastní poznámky z přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
  • Zkouška byla poměrně jednoduchá, jelikož má člověk většinou už nějakou známku jistou, tak není třeba si hryzat nehty.
    Studijní průměr: neuveden
  • jednoduchá zkouška.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • příjemná zkouška, rozhodně ne stresující. pokud člověk už má nějakou dobrou známku díky zápočtovým programům, tak není co ztratit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Za prográmky sbíráte hvězdičky, když máte všechny na hvězdičku začínáte na známce B (už si nelze pohoršit) a napíšete na papír krátký prográmek (často se dává součet nekonečné řady). Lidi musí umět myslet, ne být geniální programátoři.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokud máte dobrou známku z programů, pak zkouška je jen příjemné popovídání.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Spokojenost v kazdem smeru..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
  • Široké znalosti nejen z oblasti programování a schopnost podat celý předmět zábavně (není tedy nutno brát si na přednášky polštář).
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji, že vše vysvětloval od začátku i pro ty, co s matlabem nikdy nepracovali. Během přednášky pan docent sršil vtipem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přehled a zkušenosti s matlabem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtipné a cynické!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vtipný, dobře vysvětluje
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prehled, nadhled, dobra strukturalizace latky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky docenta Kukala mi celkem vyhovovaly.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • srozumitelnost přednášky, dostatek uvedených příkladů, různé zajímavosti a historky o matlabu :D
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opravdu ví o do jde.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • psaní kódu na tabuli, příklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • vše v pořádku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ocenil bych programování na plátně na počítači, a nikoliv psaní kódu na tabuli, z tabule to nešlo "spustit" a podívat se, co to opravdu udělá, případně třeba na tabuli psát jen příkazy a na projektoru ukázat v příkladech, jak fungují
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo lepší, kdyby příkazy rovnou předváděl na počítači, než je psát na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [15]
1 : |========............| 40 % [6] 90%-100%
2 : |=...................| 6 % [1] 75%-90%
3 : |=====...............| 26 % [4] 50%-75%
4 : |=...................| 6 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14] 1.00
1 : |=...................| 7 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 85 % [12] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [15] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [10] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké