Vrba Tomáš Ing. Ph.D. :: [16ZPSP] Základy práce s počítačem

Další předměty
[16RAO] Radiační ochrana
[16ZPSP] Základy práce s počítačem
[16RAOB] Základy radiační ochrany
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 1 / 39 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 2 %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Možná celkový přístup k předmětu. Word a Excel jsou sice opravdu rozšířeny, ale existují i jiné nástroje. Zvláště v "základech" bych se snažil ukázat více cest, které vedou ke stejnému cíli a nebazíroval na hlubší znalosti právě těchto produktů. (hezkým příkladem jsou grafy v Xls vs. Origin nebo Root) Naopak znalost South a North Bridge atp. bych s klidem vynechal, resp. přesunul někam "výš" než v "základech práce s počítačem". Celkově bych nazval tento kurs "Cvičení ve Wordu a Excelu".
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké