Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. :: [02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1

Další předměty
[02BPEF1] Bakalářská práce 1
[02VUEF1] Výzkumný úkol 1
[02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 25 / 145
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|
Celkové hodnocení [25]
1 : |==============......| 68 % [17]  
2 : |=====...............| 24 % [6]  
3 : |=...................| 4 % [1]  
4 : |=...................| 4 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.44

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [25]
1 : |==============......| 68 % [17]  
2 : |=====...............| 24 % [6]  
3 : |=...................| 4 % [1]  
4 : |=...................| 4 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.44

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • Bylo to zábavné a poučné, takže se rozhodně vyplatí je navštěvovat. Jelikož je ZFM navíc nepovinný předmět, je docházka přímo nutná.
    Studijní průměr: neuveden
  • dobré
    Studijní průměr: neuveden
  • chtělo by to lepší kontrolu přítomnosti na přednášce (je-li to vůbec pro zápočet nutné, uvážíme-li odevzdání tří protokolů), prezenčka často nestihla během dvou hodin oběhnout celou posluchárnu
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly až na výjimky zajímavé, domácí úkoly někdy až frustrující, ale nic, co by se nedalo s pomocí šikovnějších nebo rychlejších spolužáků zvládnout. Oceňuji hlavně přednášky, kde se zpětně probíraly chyby v úkolech. Přednášky vedené ing. Škodou byly zpestřením (stupnička, ručička, baněčka).
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky mě nalákaly a už se velmi těším na pokračování tohoto předmětu, kdy se konečně dostanu do slíbených laboratoří.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky ubíhaly rychle, probraná látka určitě užitečná.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [14]
  • často vysvětluje problém na názorném příkladu z praxe
    Studijní průměr: neuveden
  • humor, dostatečný spád probírané látky, srozumitelný výklad, dobrá organizace přednášek úkolů atd.
    Studijní průměr: neuveden
  • Milé vystupování a přehledné prezentace, ze kterých se dalo pochopit jak má vypadat správně zapsaný protokol.
    Studijní průměr: neuveden
  • Motivace k naučení se psaní protokolů pomocí programů Latex a GNUplot.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan přednášející vykládal zajímavě, vtipně, nezahlcoval přílišným množstvím informacím, ale přitom nám předal všechno důležité. Navíc s námi pokažné probral vytvořené protokoly a jasně ukázal, co bylo dobře a co špatně. Všechny své prezentace navíc umístil na internet, takže bylo možné se k nim vrátit v klidu domova.
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor, uvedl na pravou míru, co od nás bude požadovat, a na příkladech ukazoval, co naopak ne. Prezentaci nahrál na internet a tak nebylo třeba dělat si zápisky a mohl jsem tak plně vstřebávat informace a nesoustředit se na psaní.
    Studijní průměr: neuveden
  • super přístup
    Studijní průměr: neuveden
  • Věděl o čem mluví a podával to vtipně a srozumitelně.
    Studijní průměr: neuveden
  • velice vtipne prednasky
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi sympatický člověk, dokáže upoutat svým přednesem. Při přednáškách probírá hodnocení odevzdaných úkolů a zaměřuje se na chyby. Má dobrý smysl pro humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • "vtipálek"
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtip, názornost přednášek, dokázal zaujmout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vždy měl připravené prezentace, které nám pak i posílal, takže jsme do nich mohli při psaní protokolů nahlížet. Snaha motivovat nás ke psaní protokolů v Texu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vždy ukazoval na nejlepších a nejhorších příkladech protokolů co a jak má být.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
  • asi by sa mala prehodnotiť štruktúra prednášok
    Studijní průměr: neuveden
  • Místy jsem se trochu ztrácel. Podezřívám z toho prezentace, protože často jsou v nich velké tématické "skoky".
    Studijní průměr: neuveden
  • Neuškodilo by, kdyby přednášející mluvil hlasitěji a sjednal si v posluchárně klid, aby ti co dávají pozor něco slyšeli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic mne nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas mu zlobilo desktopové prostředí - hlavně přepínání monitorů, být ním přestal bych používat KDE4 ;)
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas nejasnosti a chyby v prezentacích, které pak způsobili chyby v protokolech.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [25]
1 : |==================..| 92 % [23] 90%-100%
2 : |==..................| 8 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [25] 1.44
1 : |==============......| 68 % [17] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 24 % [6] 2
3 : |=...................| 4 % [1] 3
4 : |=...................| 4 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5