Matějů Michael Ing. :: [01LA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LA1] Lineární algebra 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • byl v pohodě, vše vysvětlil
    Studijní průměr: neuveden
  • Dámy se mají na co dívat. (Pánové mají smůlu.)
    Studijní průměr: neuveden
  • Je to asi chytrej chlap, ale neumí učit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji, že si cvičící potykal s Ing. Balkovou a nenápadně to dával najevo celé skupině tím, že se na ni odvolával jako na "Lubku".
    Studijní průměr: neuveden
  • Orientaci v probíraném tématu, ochotu se domluvit v případě problémů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pohodový přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Probira vsechny dulezite priklady, nuti cloveka se ucit kvuli testikum. Zadava domaci ukoly pro zlepseni bodoveho skore.
    Studijní průměr: neuveden
  • přepravené cvičení, snahu naučit látku
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelný výklad, snaha tlačit studenty k tomu, aby aspoň nějaké minimum udělali i doma.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
  • Cvičící byl veký frajer ale nenaučil zhola nic.
    Studijní průměr: neuveden
  • Čas od času používá značení a postupy, které se v přednáškách neprobírají. Na jednu stranu to je přidaná hodnota vzhledem k tomu, že člověk pochytí nové vědomosti. Na druhou to ale občas hodně mate.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je potřeba používat stejné značení jako na přednáškách, i když to pro cvičícího může být problém. A pro mě bylo spíš zbytečné, že se před počítáním příkladů často (znovu) probírala potřebná teorie. Ocenil bych spíš možnost spočítat v ušetřeném čase více příkladů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Měl by být vstřícnější, příjemnější, víc vysvětlovat...
    Studijní průměr: neuveden
  • Nepůsobí vůbec sympatickým dojmem. Pokud student u tabule tápe, nevysvětlí, nýbrž vypočítá sám, ale příklad zůstane nepochopen.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obcas nepouziva uplne stejne znaceni a postupy jako jsou vykladany na prednaskach.
    Studijní průměr: neuveden
  • občas trochu zmatené vysvětlování
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • Cviceni projdou vsechny mozne modelove priklady, takze skoro ani neni potreba si doma pocitat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení dobrá, obsahují vše co je u praktické části zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lineární algebra je velmi podivně organizovaná, člověk může mít čtyři různé předměty: LA1, LA1-cv, LAP, LAP-cv. A ty nejsou dobře koordinovány. Někdy je na cvičení potřeba použít látku, která se probere na přednášce až později. A takovéto situace nastávaly podle mého častěji, než by měly.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud se student na předmět připravoval, tak 1 kredit je opravdu směšný. Na druhou stranu, na cvičení stačila pouze docházka pro získání zápočtu (cvičící i když by udělil maximální počet minusových bodů, tak se student vešel do limitu), i když samozřejmě záporný počet bodů ke zkoušce z LA je fakt velmi ztěžující úspěch.
    Studijní průměr: neuveden
  • Suplované cvičení s Ing. Balkovou bylo krásným příkladem toho, jak by to mělo vypadat.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |====................| 20 % [2] 4
5 : |==..................| 10 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |==..................| 10 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==================..| 90 % [9] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké