Pauš Petr Ing. :: [01MAT1] Matematika 1

Další předměty
[01MAT1] Matematika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 12 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Férové jednání, profesionalita.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obrovska vstricnost a lidsky pristup pri vysvetlovani latky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu pomoci a poradit, vstřícný přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přístup, inteligence... :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Přístup jak k látce, studentům nebo i vlastním chybám v postupu, až přátelský.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost, trpělivost, ochotu, smysl pro humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výtečný přístup ke studentům.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • nevím
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zlepšit se v jeho případě snad ani nejde.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Je trochu rozdíl v požadavcích na zápočet při cvičení a pak samotnou zkouškou. Leckdo byl nemile překvapen úrovní požadavků na zkoušku...
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu více interaktivního obsahu by mu neuškodilo.
    Studijní průměr: neuveden
  • vyrovnané, praktické, člověk se toho naučí více než na přednáškách i po teoretické stránce
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [12]
1 : |==================..| 91 % [11] 1 (výborný)
2 : |==..................| 8 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |========............| 41 % [5] Příliš nízké
3 : |============........| 58 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké