01MAT1  >  Matematika 1

Počet hodnotících: 19 / 217
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 217 studentů.
Ukončilo předmět: 95 studentů.
|=========...........| 43 %

Farová Zuzana Ing. [ Cvičící ]
Fučík Radek Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Mach Jan Ing. [ Cvičící ]
Pauš Petr Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
  • Bez námitek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení občas nenavazují na přednášky, nejen kvůli zrušené přednášce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Doktor Fučík je jeden z nejlepších přednášejících co jsem na FJFI zatím potkal. Látku přednáší jasně a srozumitelně. Co jsem ale ocenil nejvíce, byl fakt že jak sbírka příkladů, tak otázek k ústní zkoušce je dostupná na webu. Člověku to opravdu dovolí si ověřit, zda-li je na zkoušku řádně připraven. Zavedený bodový systém je také výborný a funguje perfektně. Vědět výsledky písemky už ten stejný večer je luxus, který jen tak nějaký předmět nedopřává. Na předmětu bych snad vytknul pouze hodinovou dotaci. Myslím, že by si zasloužil prodloužit přednášky o jednu hodinu, protože současná dotace nutí přednášejícího probírat látku velice rychlým tempem (A tříhodinová přednáška také není úplně ideální), čili změna na dva dvouhodinové bloky by vyřešila oba problémy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Chtělo by to aspoň desetiminutovou přestávku a místy trochu zpomalit tempo přednášky, jinak nemám výhrady.
    Studijní průměr: neuveden
  • Matematika, co k to mu říci víc? :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslim si, ze za tento predmet bolo udelene prilis vela kreditov, ktore nezodpovedali narocnosti. Podmienky na zapocet bolo podla mojho nazoru prilis lahke splnit.
    Studijní průměr: neuveden
  • náročný předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • nejsou
    Studijní průměr: neuveden
  • Nevím co dodat.
    Studijní průměr: neuveden
  • prednášky aj cvičenia boli zaujímavé
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět byl dobře veden jak ze strany přednášejícího, tak i cvičícího.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přijde mi, že mezi matematikou B a C je nepřekonatelná propast, matematika C mi připomíná gymnaziální matematiku, zatímco matematika B je pro mne nezvladatelná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozdeleni predmetu na zapocet za 4 kredity a na zkousku za 2 kredity sice na prvni pohled vypada pekne, ale studenti se slusnymi znamkami ze zkousky na tom trati v prospechovem stipendiu, jelikoz to se vypocitava podle vazeneho prumeru, ktery je timto rozdelenim podstatne ochuzen.
    Studijní průměr: neuveden
  • s cvičícím (Pauš) i přednášejícím (Fučík) výborná komunikace, když byl jakýkoli problém snažili se pomoct, poskytování konzultací téměř kdykoli, velmi dobrý systém hodnocení během celého semestru (bodování docházky, písemek a zápočtovek)
    Studijní průměr: neuveden
  • Účast na přednáškách je dobrá kvůli získávání bodů a pochopení, ale dá se učit pouze ze skript.
    Studijní průměr: neuveden
  • V pořádku.
    Studijní průměr: neuveden
  • vsecho bylo super
    Studijní průměr: neuveden
  • Naprosto vitální matematický aparát pro studium na VŠ.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [19] 1.21
1 : |================....| 78 % [15] 1 (výborně)
2 : |====................| 21 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [19]
1 : |=...................| 5 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 73 % [14] ano
3 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 15 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká