00PT  >  Přípravný týden

Počet hodnotících: 54 / 829
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 829 studentů.
Ukončilo předmět: 468 studentů.
|===========.........| 56 %


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [52]
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • ALE JO BYLO TO FAJN
    Studijní průměr: neuveden
  • Az na dvě přednášky z matematiky s docentem Poštou mi zbytek přišel sice zajímaví, ale vcelku zbytečný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo to dostačující na začátek semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Celkem zbytečnej tejden, kde jediné co stojí za zmínku jsou organizační věci kde se dozvíte vše co potřebujete
    Studijní průměr: neuveden
  • Celkový dojem je dobrý. Úvodní seznámení s přednášejícími hlavních předmětů (matematické analýzy a mechaniky) je dobrá myšlenka. Přednášky prezentující jednotlivé katedry silně závisely na přednášejícím. Pokud vám přišla něčí přednáška zajímavá, pravděpodobně se vám budou líbit i jeho předměty, a naopak.
    Studijní průměr: neuveden
  • Čas poznat nové lidi. Volnější tempo i probíraná látka.V celku příjemný týden.
    Studijní průměr: neuveden
  • Člověk se dozví základní informace o studiu, což se dost hodí, ale 2 kredity za docházku jsou hrozně moc.
    Studijní průměr: neuveden
  • :D :D
    Studijní průměr: neuveden
  • Díky přípravnému týdnu měl člověk možnost si (po dlouhých prázdninách po maturitě) uvědomit, že je zase škola ještě před tím, než "na ostro" začala.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrá snaha seznámit prváky se všemi obory, ale po dvou dnech už jsem nevnímal.
    Studijní průměr: neuveden
  • docela zbytečně zkrácené prázdniny, ale kredity zadarmo...
    Studijní průměr: neuveden
  • Fučík to svým humorem zachránil, ale opravdu nepotřebuji prezentaci pracího prášku a hodinek Jamese Bonda
    Studijní průměr: neuveden
  • Informace o tom, jak to na VŠ chodí a k tomu spousta zajímavých přednášek, škoda jen že sedět takhle 5 dnů v kuse moc lidí nebaví. A 2 kredity za absolvování musí pomoct každému.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kredity zadarmo. Navíc hodně inspirativní, děkuji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kredity zdarma. Asi polovina přednášek byla velmi zajímavá, tak stojí za to.
    Studijní průměr: neuveden
  • Matematická analýza byla v pohodě
    Studijní průměr: neuveden
  • Mix organizačních a motivačních přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • mohl by být kratší
    Studijní průměr: neuveden
  • Motivace docházky pomocí počtu získaných kreditů je dobrá. Celková struktura doplňujících přednášek by podle mě byla lepší kdyby si studenti mohli sami zvolit na jakou přednášku půjdou. Celkově se ale přípravný týden jeví jako zbytečně uměle roztažená akce která by se dala zvládnout za 2 dny, pokud je to dlouhé týden z nějakého administrativního důvodu (např. tvorba rozvrhu) tak to chápu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Motivační přednášky kateder proložené, důležitými informacemi a prvním seznámením s hlavními předměty prvního semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslim, ze PT trva dele nez by potreboval.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náborové bloky byly únavné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Naprosto zbytečný předmět vzhledem k rozsahu, dal by se označit za ztrátu času. Kdyby se věnovaly dva dny, klidně i celý týden úvodu do matematiky, bylo by to prospěšnější!
    Studijní průměr: neuveden
  • Naprosto zbytečný týden nudy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nechápu, k čemu to bylo dobré; odborné přednášky se hodí spíše do středečních fakultních přednášek a organizační informace mohli být děleny na zápisu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Největší buzerace celého prvního ročníku. Tohle bych udělal volitelné, ale opravdu nechápu, proč má člověk sedět celý týden ve smradlavých učebnách a poslouchat nudné rádoby motivační přednášky POVINNĚ. Z toho všeho byla přínosem tak maximálně jedna přednáška a shrnutí středoškolské matematiky, zbytek neměl žádný smysl. Z pěti dnů jsem se bohužel jeden nemohl dostavit (měl jsem seznamovák s druhou školou) a za následek to má to, že tento "předmět" splněný nemám. To by mi vůbec nevadilo, dva kredity jsou mi s dovolením u řitě, ale problém je v tom, že se tam budu muset dostavit příští rok a vyslechnout si celou tu buzeraci podruhé!!! Na studijním mi sice řekly, že se to dá vyřešit tak, že si napíšu "za trest" test z matematiky, nikdo z cvičících ani přednášejícíh ale o ničem nevěděl. Jaký má smysl nahrazovat absenci z motivační přednášky testem z matematiky? Snad akorát buzerační! Takže nashle, sedm dní z následujících krásných letních prázdnin, budu totiž místo toho muset, JIŽ PODRUHÉ, sedět a poslouchat kr
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé dny byly moc zdlouhavé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé přednášky byli zajímavé a některé vůbec.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé přednášky jsou i celkem zajímavé jinak je to vcelku zbytečné
    Studijní průměr: neuveden
  • Niektoré prednášky boli zaujímavé, iné menej, niečo to človeku určite dá o tom čo sa na škole dá zhruba robiť, ale keby že si môžem vybrať tak radšej by som mal ešte týždeň voľna.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas zajímavé přednášky, ale jinak celkem zbytečné 4 dny. Aspoň, že jsou za to 2 kredity.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obtížná, pokud se člověk během semestru nepřipravuje doma.
    Studijní průměr: neuveden
  • Opáčko středoškolské matiky plus nějaké zajímavé povídání, ale ve směs o ničem. Celkově se mi to zdálo spíš jako ztráta času, možná proto, že mi přípravný týden nepřinesl žádné prospěšné znalosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Populární/motivační přednášky celkem o ničem, ale úvody do předmětů (matematika) fajn. Lehký rozjezd školního roku po pár měsících volna po maturitě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pripravny tyzden bol skvely vdaka motivacnym a popularnym prednaskam
    Studijní průměr: neuveden
  • První týden. Noví kamarádi. Nové prostředí. Zajímavé přednášky, ale některé byly nudné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Představovaní fakult bylo zajímavé, nicméně si myslím, že to mělo trvat pouze 1 den a nikoliv 4 dny.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné posezení a poslouchání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné seznámení se s fakultou a milá organizace z řad studentů vyšších ročníků
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné získání 2 kreditů, přednášky jsou jak velmi zajímavé tak velmi nudné. Ale nutné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné zpestření. Dozvěděl jsem se důležité informace o studiu a mimoškolních aktivitách a během populárně-naučných přednášek jsem se docela bavil. Rád bych se ale dozvěděl více informací o jednotlivých zaměřeních a oborech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemný úvod do akademického roku. Člověk si najde kamarády, dozví se důležité věci o vysokoškolském studiu, zažije nějaké ty hodiny matematiky pod taktovkou vysokoškolských pedagogů, vyslechne pár zajímavých přednášek z různých oborů a v neposlední řadě získá příjemným způsobem užitečné dva kredity (za účast). Myslím, že by byl dobrý nápad v rámci PT rovnou udělat BOZP (bylo by to mnohem příjemnější než ve večerních hodinách během semestru). Také bych uvítala možnost vybrat si, na které z přednášek týkajících se různých oborů půjdu, i když chápu, že organizace přípravného týdne (zejména co se týče kontroly docházky) by pak byla mnohem složitější. Rozhodně ale oceňuji přiměřeně dlouhou pauzu na oběd.
    Studijní průměr: neuveden
  • příjemný začátek studia na fakultě
    Studijní průměr: neuveden
  • Přípravný týden bylo dobré "aklimatizační" období vhodné pro získání všech informací, zajištění si různých úředních náležitostí, apod. Populární přednášky byly z většiny zajímavé, nicméně některé bych s klidem zaměnil za matematické a fyzikální předměty (souhrn SŠ látky).
    Studijní průměr: neuveden
  • Přípravný týden jako celek mě příliš nenadchl, většině přednášek jsem moc nerozumněl a nebavily mně. Ale splnil svůj účel, informoval nás alespoň o něktrých důležitých věcech, které si zmatený prvák na začátku studia potřebuje ujasnit a zařídit. I když některé věci byly opomenuty - uvítal bych inforamci o menzách UK.
    Studijní průměr: neuveden
  • Společně s víkendovkou krásné uvedení na FJFI. Stačil jeden den přednášek a nejenom, že jsem pochopil veškerou potřebnou administrativu a systém fungování VŠ, ale uzrál ve mne pocit "Tuhle školu jsem si vybral správně." Akorát kvalita jednotlivých populárně-naučných přednášek značně kolísala, ale tomu se vlastně nelze divit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Týden zajímavých přednášek a pomalý začátek semestru. Příjemný start
    Studijní průměr: neuveden
  • Uniká mi smysl tohoto "předmětu". Jedná se o 4 dny povinných (!) přednášek o zaměřeních na FJFI a různých konkrétních tématech (matně si vzpomínám na přednášku o vlastnostech slitin hliníku). Jediné smysluplné přednášky byly ty dvě z matematiky, kde se osvěžovala středoškolská látka (ze které se později psal test). Povolená absence je pouze jeden půlden (kontroluje se), takže jsem moc ráda, že mi do toho třeba něco nevlezlo nebo jsem nebyla nemocná. Jsou to 2 kredity za X hodin prosezených ve škole, což možná někomu zní atraktivně, ale já bych se bez těch dvou kreditů ráda obešla. Nedalo mi to absolutně nic.
    Studijní průměr: neuveden
  • Za ty kredity se to určitě vyplatí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zbytečně mnoho kreditů za "nic"
    Studijní průměr: neuveden
  • Z větší části upoutávka na jednotlivé obory, což pro studenty, kteří už se na školu přihlásili je zbytečné (zvlášť poslouchat o zcela jiných oborech). Hlavní věc, která mi vadila ale bylo, že informací o studiu nebylo moc a ty co byly, tak se opakovaly několikrát.
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [54] 2.56
1 : |===.................| 16 % [9] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 35 % [19] 2
3 : |======..............| 29 % [16] 3
4 : |==..................| 12 % [7] 4
5 : |=...................| 5 % [3] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [54]
1 : |====................| 18 % [10] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 51 % [28] ano
3 : |=...................| 3 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=====...............| 25 % [14] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká