01MAT1  >  Matematika 1

Počet hodnotících: 8 / 305
Procento hodnotících: 2 %
|....................|

Zapsaných na předmět: 305 studentů.
Ukončilo předmět: 49 studentů.
|===.................| 16 %

Dvořáková Zuzana Ing. [ Cvičící ]
Fučík Radek Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Pauš Petr Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
  • Doktor Fučík je ideálním vyučujícím tohoto předmětu, úroveň odpovídající, možná trochu přeceněna účast (ne všichni se věnují a mohou věnovat jen škole, i když jsou na lepší úrovni, dosahují pak horších výsledků jen kvůli docházce). Raději povinnosti navíc, než zbytečné body za odsezení si přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • nemám čo vytknúť. Predmet ma baví, na všetky prednášky som chodila - boli dobré a učila som sa čisto zo zápiskov z nich.
    Studijní průměr: neuveden
  • Neumim matematiku :(
    Studijní průměr: neuveden
  • Oproti matematické analýze asi sto let za opicemi, učíme se vůbec matematiku?
    Studijní průměr: neuveden
  • podle mne narocnost matematiky 1 v skupine narocnosti C cize ta najlahsia byli hodne velky naroky a tezky priklady s porovnanim se zakladnim studiem. hlavne zapoctove a skuskove priklady ktore sice su na internet ale student nema sancu uspiet na skouske kde su tak zlozite priklady je ich 7 a na vypocitani mame zhruba 1,5 nebo 2 HOD nevim presne
    Studijní průměr: neuveden
  • Protože jsem navštěvovala na gymnáziu nejlepší skupinu matematiky, byl pro mne předmět spíše opakováním, někdy prohloubením, a jistou "reorganizací" již nabytých poznatků.
    Studijní průměr: neuveden
  • žadné
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi lehká v porovnání s matematikou B
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [8] 1.50
1 : |============........| 62 % [5] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 25 % [2] 2
3 : |==..................| 12 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [6] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 12 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká