Štefaňák Martin Ing. Ph.D. :: [02KVAN] Kvantová mechanika

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 13 / 57
Procento hodnotících: 22 %
|====................|
Celkové hodnocení [20]
1 : |==================..| 90 % [18]  
2 : |==..................| 10 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.10

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [10]
1 : |==================..| 90 % [9]  
2 : |==..................| 10 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.10

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • I přes skvělá skripta bylo fajn tam chodit, člověk pak látku vstřebal "přirozeněji".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Moc jsem tomu nerozuměl
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zatím jediné přednášky z fyziky, které mě bavily. Skutečně zajímavá látka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Nadhled a vhled
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • MOžná trochu zrychlit některé pasáže, nestihl se pak ke konci spin..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
  • poznamky, wikiskripticka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky ze cvičení, Slabikář kvantové mechaniky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní zápisky a Slabikář samozřejmě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z loňských písemek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, zápisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta, cvika, moje poznámky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • objektivní
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je příjemné moci získat béčko bez ústní
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nesložitá písemka, příjemná ústní, přitom měl člověk pocit, že se něco naučil. A hlavně jsme se nemuseli učit každou blbost nazpaměť, stačilo myslet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Líbilo se mi, že se po nás chce porozumění látce, proto moc oceňuji povolený oficiální tahák. Přišlo mi, že zkoušková písemka není jednoduchá především s časového hlediska, ale dá se to udělat, dokonce i na dobrou známku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Náročnost písemek byla různá - někdy prošlo třeba jen půlka lidí na E-D, jindy skoro všichni na béčko ...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
  • ľudskosť
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Polopatické a strukturované přednášky, člověk měl chvílemi pocit, že je na matice.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Znalost, nadhled a vhled
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelnost výkladu, dobrá komunikace s posluchači
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášky byly docela zajímavé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný přístup, všechno pěkně vysvětlit. Nejlepší přednášející fyziky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Struktura přednášek Dobré vysvětlovací schopnosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • všetko v poriadku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V ničem:)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic mě nenapadá
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Občas horší struktura zápisu - někdy je panu doktorovi tabule malá ;-D
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičené příklady jsou trochu jiné než zkouškové, ale to už by pak bylo asi moc jednoduché.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [2] 75%-90%
3 : |==..................| 10 % [1] 50%-75%
4 : |==..................| 10 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9] 1.11
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 88 % [8] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==..................| 11 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [10] 1.10
1 : |==================..| 90 % [9] 1 (výborný)
2 : |==..................| 10 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký