Kolešová Helena Ing. :: [02KVAN] Kvantová mechanika

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 23
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
Celkové hodnocení [7]
1 : |===========.........| 57 % [4]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |===========.........| 57 % [4]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Bylo spočítáno hodně příkladů, což byla dobrá příprava na zkoušku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Obrázky k některým příkladům z matlabu nebo wolframu byly fajn Vzhled
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • cvičí skvěle
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • To, že studenti předvedou u tabule příklady opsaný z ftp a ani jim nerozumí je trochu blbý. Zase chápu, že si cvičící nechce všechno odpřednášet sama
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Komentovat a objasnit postupy, občas něco názorně spočítat aspoň u nové látky. Bohužel, formu cvičení by bylo dobré trochu "překopat". Stát u tabule, nechat jednoho člověka počítat a zbytek třídy opisovat chyby a zbytečně složité nevhodné postupy není asi to nejlepší..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • To co se dělá na cvičení se docela dost liší od toho, co se po vás chce u zkouškové písemky (zas ty příklady u zkoušky jsou o dost jednodušší).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • na každou hodinu se předem připravilo 3-5 studentů a počítali před zbytkem svoje "domácí úlohy", po dopočítání byl okomentován většinou jen výsledek úlohy, výpočty byly většinou dost nesrozumitelné - záleželo na konkrétním studentovi
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 1.57
1 : |===========.........| 57 % [4] 1
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |===.................| 14 % [1] obtížný
3 : |===.................| 14 % [1] středně obtížný
4 : |==============......| 71 % [5] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký