Semerák Oldřich Doc.RNDr. Ph.D. :: [02REL1] Relativistická fyzika 1

Další předměty
[02REL1] Relativistická fyzika 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 6 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [7]
1 : |====================| 100 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Zajímavé, ale často úmorné
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Pohodovost - i když jde o studentův výstup před tabulí (a student často neví, o čem mluví), není žádný stres.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Zkazil mi cvičení tím, že jeho pointu prozradil dřív, než já (jsem se stačil vůbec nadechnout). A já se na to tolik těšil...
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • (Nejen) vlastní zápisky, konzultace se spolužáky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Přehledný zápis na tabuli, píše nejen vzorečky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ani nevím, čím jsou ty přednášky tak příjemné. Příjemná vyváženost humoru, výkladu a zajímavostí...
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Nějak víc zdůraznit důležité věci, které zůstanou pouze řečené. Protože jinak si to nikdo do poznámek nenapíše a u zkoušky to bolestně chybí.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • ...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení spočívá ve studentských referátech. To je vhodné často vhodné jen pro toho studenta, který má ten referát. Ostatní totiž často neví, která bije. Kdyby cvičení netvořila jeden zkouškový okruh, byla by to rozhodně prospěšná část hodin. Takhle to byl stres a samostudium nepochopených témat a souvislostí
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký