01DIM1  >  Diskretní matematika 1

Počet hodnotících: 22 / 128
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 128 studentů.
Ukončilo předmět: 83 studentů.
|=============.......| 64 %

Masáková Zuzana doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]
Pelantová Edita prof.Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
  • Bylo super lámat si hlavu s obtížnějšími domácími úkoly. Občasně, především u RSA kodóvání, jsem se ztrácel, ale mám z DIM dobrý pocit.
    studijní průměr: neuveden
  • "Mathematik ist die Königin der Wissenschaften und die Zahlentheorie ist die Königin der Mathematik." A platí to i 160 let po Gaussovi. Příjemné odlehčení formou zajímavých partií teorie čísel, vhodné pro všechny, jež matematika opravdu baví a zajímá.
    studijní průměr: neuveden
  • Pěkný předmět vhodný hlavně pro milovníky matematiky, jak ji známe třeba z matematické olympiády.
    studijní průměr: neuveden
  • Pěkný, zajímavý předmět.
    studijní průměr: neuveden
  • Pro každého, kdo měl rád středoškolskou matiku a celkově má vztah k číslům jako takovým. Bavilo mě všechno kolem řešení dělitelnosti, testování prvočíselnosti a hlavně ta hromádka zajímavých hádanek za domácí úkol, které jsou skvělou výzvou a motivací. Přesto mi ale připadala probraná látka taková neucelená, trochu toho, trochu tamtoho, skoro bleskově proletět principy exkluze a inkluze a nějaké šifrování...
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět mě velice bavil, i forma. Bylo to jak detektivka. Těším se na DIM2.
    studijní průměr: neuveden
  • předmět pro každého trochu jiný - kdo řeší přes rok úlohy a je každou hodinu u tabule, má z něj jiný dojem, než člověk, který si ho odchodí a naučí se probranou látku na závěrečný test. ale přijde mi fajn, že umožňuje oba způsoby, každý má něco do sebe. a to, co se v něm člověk naučí, nepřímo a intuitivně zužitkuje i v jiných předmětech - ať už jsou to techniky dokazování nebo kongruence.
    studijní průměr: neuveden
  • Velice zajímavý předmět. Pro nás prváčky zprvu neproniknutelné domácí úlohy, ale rychle jsme se je naučili rozlousknout. Při řešení (a hlavně tedy vyřešení) srdce plesala. Dobré oživení prvního semestru.
    studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajímavý předmět, který bych doporučil všem, kteří mají rádi matematiku.
    studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajímavý předmet, rozvíjející matematické myšlení. Příjemné rozšíření probírané látky. Závěrečný test byl poměrně lehký.
    studijní průměr: neuveden
  • velmi zajmavé
    studijní průměr: neuveden
  • Všechno se líbilo a bylo jasné
    studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět.
    studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět a úvod do základů teorie čísel a šifrování se skvělou přednášející
    studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, nutnost pro matematicky zaměřené. Dal bych víc kreditů, slušelo by zvýšit hodinovou dotaci a rozdělit na přednášky a cvičení, možná by mohla být i zkouška, získat zápočet není obtížné pokud tomu máte chuť věnovat čas, což je trochu škoda, člověk se toho tolik nenaučí.
    studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, takový odpočinkový. Možnost získat body na zápočet za domací úkoly je dobrý nápad, sám jsem jej využil, takže závěrečný test jsem nepsal.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Probíraná látka byla velmi zajímavá.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvělý předmět se zajímavou látkou a nenáročným testem na konci
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Matematika trošku z jiného soudku, než z jakého jsou ostatní matematické předměty. Řeší se příklady typově podobné příkladům z matematických olympiád a jsou prozrazovány různé triky a fígle, pomocí kterých se dá řešení těchto příkladů značně usnadnit a urychlit. Domácí úkoly byly velmi náročné, ale byly dobrovolné a pokud jste nebyli z těch nadšenců, kteří jim rádi věnovali celé nedělní odpoledne, nebyl vůbec problém, zápočtová písemka byla až směšně jednoduchá. Přesto si myslím, že byl tento předmět náročnější než ostatní se stejnou kreditovou dotací, klidně by mohly být kredity 3 :)
    Anastasiya Chernetska
  • Pro ty, kteří mají matematiku rádi a baví je hrát si s čísly je DIM skvělý předmět. Ostatní by se ji raději měli vyhnout, na 2 kredity by je čekalo až příliš mnoho práce.
    Šimon Greško

N : Oznámkujte předmět [22] 1.45
1 : |===========.........| 54 % [12] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 45 % [10] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [22]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 86 % [19] ano
3 : |==..................| 9 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká