Masáková Zuzana doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 14 / 103
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
Celkové hodnocení [28]
1 : |==============......| 71 % [20]  
2 : |=====...............| 25 % [7]  
3 : |=...................| 3 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.32

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [14]
1 : |==============......| 71 % [10]  
2 : |====................| 21 % [3]  
3 : |=...................| 7 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.36

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [14]
1 : |==============......| 71 % [10]  
2 : |======..............| 28 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Skvělé.
    studijní průměr: neuveden
  • Super!
    studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly vedené srozumitelně, systematicky a v mírném tempu.
    Anastasiya Chernetska
  • Je třeba být průrazný a vybojovat si místo u tabule s domácími úkoly. Jinak nad řešením příkladů se stráví většinou třetina přednášky, takže potom se trošku přidá na tempu, ale zvládnout se to dá.
    Šimon Greško

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Přístup, zápal pro věc, schopnost vše jasně podat, až neuvěřitelný přehled v oboru.
    studijní průměr: neuveden
  • třepělivost, pochopení, pěčlivost vysvětlení, okamžitou zpětnou vazbu a přesto povzbuzující, ...
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • není co, jak z plagátu
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
  • Nápomocnost při řešení úloh před tabulí.
    studijní průměr: neuveden
  • Orientaci v problematice.
    studijní průměr: neuveden
  • Přístup, schopnost vše velmi dobře vysvětlit, zápal pro věc.
    studijní průměr: neuveden
  • trpělivost, pochopení, srozumitelnost výkladu, zápal, veselý přístup
    studijní průměr: neuveden
  • trpělivost
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Schopnost a vše podat srozumitelným a názorným způsobem. Ke každému tématu ukázala dostatečné množství konkrétních příkladů, ve kterých se dají nové poznatky využít.
    Anastasiya Chernetska
  • Ochotná vysvětlit a rozebrat látku, výklad je relativně srozumitelný, zápočtovka se dá napsat i se základními znalostmi.
    Šimon Greško

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
  • Čas věnovaný úlohám alá MO je někdy neúměřně velký, prospěla by větší hodinová dotace...
    studijní průměr: neuveden
  • Kladl se příliš velký důraz na důkazy na úkor významu samotných vět. Měl jsem pocit, že se bavíme o nesmírně zajímavých věcech, bohužel nás ale jejich zajímavost příliš nezajímala. Ocenil bych více aplikací a skrytých tajemství.
    studijní průměr: neuveden
  • Kolikrát jsem netušil o čem mluví
    studijní průměr: neuveden
  • Nedá se moc co vytýkat, někdy je tempo příliš zběsilé, ale stává se to většinou v časovém presu, kdy je to přece jenom potřeba.
    studijní průměr: neuveden
  • Říct, že vyučující je dokonalý, by znamenalo mu neumožnit další rozvoj, ale nevím co zlepšit.
    studijní průměr: neuveden
  • Snad by neuškodilo trochu popohnat presentaci úkolů ze strany žáků, zvlášť když nám dva týdny z třinácti odpadly z důvodu šikovného rozvržení státních svátků (diskrétní matematiky bylo škoda, ale prodloužený víkend je prodloužený víkend). Byli bychom nemuseli zanevřít na Möbia.
    studijní průměr: neuveden
  • Není co zlepšovat.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nenapadá mě žádná výtka.
    Anastasiya Chernetska

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • asi ne všichni stíhali a zvládali udělat domací úkoly
    studijní průměr: neuveden
  • Skvělé.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [18]
1 : |====................| 22 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [14]
1 : |=================...| 85 % [12] 90%-100%
2 : |===.................| 14 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [16]
1 : |==..................| 12 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [15]
1 : |=...................| 6 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [14] 1.29
1 : |==============......| 71 % [10] 1 (výborný)
2 : |======..............| 28 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [21]
1 : |========............| 38 % [8] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [22]
1 : |=====...............| 27 % [6] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [14] 1.36
1 : |==============......| 71 % [10] 1
2 : |====................| 21 % [3] 2
3 : |=...................| 7 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [14]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |===.................| 14 % [2] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [7] středně obtížný
4 : |======..............| 28 % [4] lehký
5 : |=...................| 7 % [1] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [16]
1 : |==..................| 12 % [2] Slovní odpověď