01FKP  >  Funkce komplexní proměnné

Počet hodnotících: 7 / 18
Procento hodnotících: 38 %
|========............|

Zapsaných na předmět: 18 studentů.
Ukončilo předmět: 15 studentů.
|=================...| 83 %

Pošta Severin doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
  • Kdyby nebyl od 7:30, i bych tam chodila.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Největším problémem předmětu byl termín přednášky v 7:30, naštěstí nás pan docent Pošta svým osobitým stylem přednášení udržel vzhůru. Tedy alespoň většinou, když jsme nahrazovali odpadlé přednášky předchozí den ve stejný čas několik týdnů v kuse, bylo to horší...
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V současné podobě předmět neurazí: Není povinná docházka, je možné ale chodit na přednášky a něco málo se naučit. A zkouška je snadná. Rozhodně bych ho proto nerušil. Ale stojí za zvážení, jestli to není podstatný předmět, kterému by se mělo věnovat o trochu víc pozornosti (třeba v podobě volitelného pokračování v letním semestru).
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmětu je věnována moc malá hodinová dotace, látka se probere jen velmi povrchně
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Základy funkce komplexní proměnné. Dotace pouze 2+0 nedává možnost jít více do hloubky, spíš se prbírají nejzákladnější partie, které se jen proletěli na MAA4
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [7] 2.00
1 : |===.................| 14 % [1] 1 (výborně)
2 : |==============......| 71 % [5] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]
1 : |===.................| 14 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 85 % [6] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká