Pošta Severin doc.Ing. Ph.D. :: [01FKP] Funkce komplexní proměnné

Další předměty
[01ALT] Algebraické struktury v teoretické informatice
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01MAP] Matematická analýza plus
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška
[01MAM] Matematické minimum
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 15
Procento hodnotících: 46 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [14]
1 : |===========.........| 57 % [8]  
2 : |========............| 42 % [6]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.43

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |===========.........| 57 % [4]  
2 : |========............| 42 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.43

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |===========.........| 57 % [4]  
2 : |========............| 42 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.43

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Jsou ráno, ale většinou jsem kvůli nim vstal. Pošta je Pošta je Pošta.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zážitek. Škoda jen, že jsem na tom minimu, kde jsem byla, usínala.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Komplexní analýza pro učitele -- přesně jak bylo doporučeno.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta doporučená přednášejícím: http://www.karlin.mff.cuni.cz/~jvesely/kompl/kompl.pdf
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Učebnice doporučená panem Poštou.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nějaké skripta z matfyzu pro učitele, co docent doporučuje
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
  • Nejsnazší zkouška, kterou jsem kdy dělal. Normálně by mi to asi přišlo i přehnané a podporoval bych zpřísnění, ale při sedmi povinných zkouškách v pátém semestru jsem panu docentu Poštovi vděčný, že nám to všem dal v předtermínu a skoro doslova zadarmo.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pohoda, klídek a ZLO.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla písemná a její náplní byly věci, které se nestihly probrat na přednášce. I tak byla ale zkouška jednoduchá...
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lehká
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejjednodušší zkouška vůbec, na zkoušce člověk sepsal jednu vlastně nastudovanou kapitolu, kterou si dopředu sám vybral.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan docent drží slovo, tudíž na čem se domluví, to platí a v tomto duchu se nese i zkouška. Měl jsem štěstí na otázku, takže se mi zkouška zdála lehká.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška odpovídá kreditovému ohodnocení, zkoušející je velmi hodný
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Osobitý styl přednášení, schopnost udržet diváka naživu (vzhůru).
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prostě pan Pošta. Nevyžaduje další komentář.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozumí tomu. Je vstřícný. Je svérázný (často v pozitivním smyslu).
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky jsou zábavné, vše vysvětlí podrobně aby to student pochopil
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Smysl pro humor.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Je svérázný (občas v negativním smyslu). A jeho důkaz té úvodní věty o rozdělení roviny na dvě části vyzněl navzdory enormnímu množství vynaloženého času tak mlhavě, že nikdo nevěřil jeho korektnosti.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Cvičení jsme k přednášce neměli, možná jiné obory -- každopádně zápočet měli za docházku takže vzhledem k tomu, že musím hodnotit, hodnotím "velmi lehký"...
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení žádné nebylo -- bug?
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičení není a zápočet se neuděluje
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
1 : |====................| 20 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] 90%-100%
2 : |===.................| 14 % [1] 75%-90%
3 : |===.................| 14 % [1] 50%-75%
4 : |===.................| 14 % [1] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
1 : |=====...............| 27 % [3] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=====...............| 27 % [3] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [7] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.43
1 : |===========.........| 57 % [4] 1 (výborný)
2 : |========............| 42 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
1 : |===.................| 15 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
1 : |====................| 22 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 1.43
1 : |===========.........| 57 % [4] 1
2 : |========............| 42 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |===.................| 14 % [1] středně obtížný
4 : |======..............| 28 % [2] lehký
5 : |===========.........| 57 % [4] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [10]
1 : |==..................| 10 % [1] Slovní odpověď