01LAZ  >  Lineární algebra 1, zkouška

Počet hodnotících: 19 / 453
Procento hodnotících: 4 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 453 studentů.
Ukončilo předmět: 88 studentů.
|====................| 19 %

Ambrož Petr Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Dvořáková Lubomíra Ing. Ph.D. [ ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • stačí udělat pár úkolů aby se člověk udržel v chodu a pak docela vpohodě předmět hlavně v poměru s Analýzou
    studijní průměr: neuveden
  • Poměrně těžká zkouška z pohledu průběhu (jeden příklad celý špatně - F, potřeba 66% úspěšnosti). Látka zase není tak těžká a je mnoho zdrojů, z kterých se dá učit. Největším kamenem úrazu je teorie, kde je maximum 9 bodů a je třeba získat 6 bodů.
    studijní průměr: neuveden
  • Lineární algebra mě letos velmi bavila, ale nevím jestli to nebylo hlavně přednášejícím.
    studijní průměr: neuveden
  • Říká se, že algebra je "nejvíc vyhlazovací" a tudíž nejtěžší. Já bych řekl, že člověk který si napočítá dost příkladů a aspoň trochu "do toho vidí" se přesvědčí o opaku (varianta B). Systém se zdá přísný, ale myslím že je dobře nastavený.
    studijní průměr: neuveden
  • Zkouška, náročná, ale splnitelná, hodně přísné známkování.
    studijní průměr: neuveden
  • I přes velké nároky na tuto zkoušku(13 bodů z 20 a žádný z příkladů, či okruhu otázek špatně), není díky testům z minulých let problém uspět.
    studijní průměr: neuveden
  • Měli jsme malo těch cvíčení
    studijní průměr: neuveden
  • Bez komentáře
    studijní průměr: neuveden
  • Skuska nie az tak strasidelna
    studijní průměr: neuveden
  • Vetsinou pocet bodu na E je 50%. Na linearni algebre bylo pres 66% (13/20 = 65% - praxe, 6/9 = 66,(6)% - teorie), coz je prilis slozite. Take podminka o F, pokud jsi mel 0 za jakekoliv zadani je take k nicemu.
    studijní průměr: neuveden
  • Nejméně pracná zkouška prvního semestru. Po prostudování skript a úspěšném složení písemné části jsme se sesedli s panem Ambrožem v učebně a takřka žoviálně jsme si popovídali o lineární algebře. Všechny nás překvapil požadavkem na vyslovení Steinitzovi věty, ale jinak nebylo nic, kde by nás zahnal do úzkých.
    studijní průměr: neuveden
  • Pan Ambrož přednášel všechno tak, aby to hned bylo jasné.
    studijní průměr: neuveden
  • v písemné a ústní části je velký rozdíl náročnosti, získat ústní zkoušku z LAZ mi přišlo těžší než ústní z LAP ;-)
    studijní průměr: neuveden
  • zkouska je obtizna svym hodnocenim.
    studijní průměr: neuveden
  • Po naučení veškerých vět a definic je zkouška pouhou banalitou.
    Martin Šťastný

N : Oznámkujte předmět [19] 1.84
1 : |========............| 42 % [8] 1 (výborně)
2 : |========............| 42 % [8] 2
3 : |==..................| 10 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=...................| 5 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [19]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=========...........| 47 % [9] ano
3 : |========............| 42 % [8] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká