Ambrož Petr Ing. Ph.D. :: [01LAZ] Lineární algebra 1, zkouška

Další předměty
[01DPAM1] Diplomová práce 1
[01DPMM1] Diplomová práce 1
[01DPSI1] Diplomová práce 1
[01DPMM2] Diplomová práce 2
[01LNA1] Lineární algebra 1
[01LAZ] Lineární algebra 1, zkouška
[01MA1] Matematická analýza 1
[01TIGR] Trivial Introduction to Graph Theory
[01ZTGA] Základy teorie grafů A
[01ZTGB] Základy teorie grafů B
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 19 / 184
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|
Celkové hodnocení [28]
1 : |=============.......| 67 % [19]  
2 : |======..............| 28 % [8]  
3 : |=...................| 3 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.36

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [12]
1 : |============........| 58 % [7]  
2 : |=======.............| 33 % [4]  
3 : |==..................| 8 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [16]
1 : |===============.....| 75 % [12]  
2 : |=====...............| 25 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • K P.Ambroži byla radost chodit, přednášky byli živé a osvětloval látku lehce a jednoduše, od paní Dvořákovou sem odcházel zmatenější než jsem přicházel.
    studijní průměr: neuveden
  • Velice kvalitní, dobře se poslouchali a rozhodně se nedá říct, že by byli únavné- otravné. Na přednášky jsem chodil rád.
    studijní průměr: neuveden
  • Vlastně tam vůbec nemusíte chodit, skripta bohatě postačí ...
    studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Hlavně skripta a testy z minulých let.
    studijní průměr: neuveden
  • Skripta od pana Humhala byly vítaným pomocníkem a nic víc nebylo třeba.
    Martin Šťastný

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Pouze písemná zkouška, ústní pouze jako bonus na zlepšení známky o jeden stupeň. Test není těžký, není třeba znát důkazy, je třeba ale umět nazpaměť všechny věty a definice jako když bičem mrská. Objektivita zkoušky je ze všech zkoušek prvního semestru nejvyšší. Na první termín jsem šel po deseti dnech učení se (od rána do večera s pauzou na jídlo a procházku), zkouška mi těsně utekla (3/4 bodu mi chybělo na E). Po dalším týdnu učení (dohromady 17 dní) jsem měl už téměř plný počet bodů. Známka - B (nešel jsem na ústní).
    studijní průměr: neuveden
  • Bez problémů
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
  • Neuvěřitelně akční.
    studijní průměr: neuveden
  • Bálková/Dvořáková - Úžasná skripta, skvělý systém celého předmětu LA Ambrož - Charisma, smysl pro humor
    studijní průměr: neuveden
  • Jeho neutuchající elán, kterým oživil každou přednášku, díky čemuž člověk neusínal. Dokazuje i méně zjevné věci, což ocení hlavně ti, kteří to tam hned nevidí (třeba jako já :D).
    studijní průměr: neuveden
  • Při ústní části zkoušky z LA jsem se pokoušel o nápravu své známky C na B. Dokazovací techniky pro mě jsou trošku novinkou a zatím v tom ještě moc nechodím, takže asi panu Ambrožovi bylo jasné, že se s tím trápím. Velice si cením toho, že i přesto, že jsem neuspěl při zkoušce se mi snažil všechno vysvětlit a tím se zkouška pro mě stala velice přínosnou, za to mu velice děkuji (možná jsem se víc naučil, než jako samouk doma). Obdivuji, jak je vždy v dobré náladě, aktivní, snaživý a důsledný, vždy rád pomůže a jsem velice rád, že jsem takového člověka mohl poznat.
    studijní průměr: neuveden
  • System zltych papierikov je velmi mily a ucinny
    studijní průměr: neuveden
  • lidskost
    studijní průměr: neuveden
  • Zápal s kterým přednáší a ochotný přístup.
    Martin Šťastný

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • Bálková/Dvořáková - přednášky dost monotonní a uspávají Ambrož - chtělo by to větší přípravu, občas se v tom trochu zamotá, značení se někdy moc nevyvede apod. (nic vážného)
    studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že u pana Ambrože nelze nic vytknout.
    studijní průměr: neuveden
  • No, mě se to celkově velmi líbilo. Možná jen trochu méně zmatenosti při zápisech, ale aspoň člověk musí být ve střehu.
    studijní průměr: neuveden
  • nepřeskakovat a nedělat tolik chyb
    studijní průměr: neuveden
  • Neměl by padat ze stupínku.
    Martin Šťastný

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [19]
1 : |====................| 21 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [16]
1 : |=================...| 87 % [14] 90%-100%
2 : |==..................| 12 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [12]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]
1 : |===.................| 15 % [2] Vlastní zápisky
2 : |============........| 61 % [8] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=...................| 7 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [10] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |==..................| 9 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [16] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [12] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [23]
1 : |=====...............| 26 % [6] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [21]
1 : |=====...............| 23 % [5] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [12] 1.50
1 : |============........| 58 % [7] 1
2 : |=======.............| 33 % [4] 2
3 : |==..................| 8 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
1 : |==..................| 8 % [1] velmi obtížný
2 : |==..................| 8 % [1] obtížný
3 : |============........| 58 % [7] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [12]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď