01LIP  >  Lineární programování

Počet hodnotících: 7 / 18
Procento hodnotících: 38 %
|========............|

Zapsaných na předmět: 18 studentů.
Ukončilo předmět: 17 studentů.
|===================.| 94 %

Burdík Čestmír prof.RNDr. DrSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
  • Naprosto příšerný předmět. Látkou zajímavý a asi i užitečný (modeláři i informatici by toto měli umět), ale strašlivě špatně vedený.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášela se zajímavá látka naprosto otřesným způsobem, podle naprosto otřesných "skript" (spíše studentských zápisků) a na cvičení se programovalo v naprosto otřesném software (Wolfram Mathematica). Není co dodat...
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Probere se velmi málo látky a cvičení jsou v podstatě formou samostudia
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět zajímavý, avšak myslím, že být úplně jinak vyučovaný.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět, resp. probíraná problematika je důležitá a zajímavá (koneckonců to mají i na ekonomce). Nicméně průběh byl naprosto šílený. Osnova toho, co se bude probírat chyběla. Člověk se ztrácel v tom, co se zrovna (a proč) probírá, nebylo jednoduché sledovat linku (je to věta? je to důkaz? je to komentář? Motivace?). Nebylo jasné, co po nás přednášející chce a bude chtít k zápočtu. To během semestru asi 10x změnil a upravil. Získat zápočet a splnit podmínky nebylo ve výsledku těžké, ale prostě člověk nevěděl. Nebylo ani jasné, jak bude probíhat zkouška. Předmět mě tedy od zajímavého tématu spíše odradil a nemám pocit, že by byl přínosem. Špatná skripta a materiály tuto frustraci jen umocňují. Zlepšit se toho dá spousta: 1. Jasně napsat, co se bude dělat (a proč) 2. Nastavit kritéria splnění zápočtu 3. Nastavit kritéria splnění zkoušky 4. Tyto kritéria dodržet
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [7] 3.86
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |======..............| 28 % [2] 3
4 : |===========.........| 57 % [4] 4
5 : |===.................| 14 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [7] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká