01NSAP  >  Neuronové sítě a jejich aplikace

Počet hodnotících: 7 / 29
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 29 studentů.
Ukončilo předmět: 12 studentů.
|========............| 41 %

Hakl František Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Holeňa Martin Doc. Ing. RNDr. CSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
  • Neuronové sítě BEZ aplikace
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neuronky jsou zvláštní předmět. Během semstru jsem je nechápal, přednášky mě absolutně neoslovily a do pár dní před zkoouškou u Hakla jsem byl přesvědšený, že jde o nesmysl. Pak se začalo vše vyjasňovat a teprve při 90% vědomostí v hlavě jsem zjistil, oč vlastně v předmětu jde, což je podle mně celkem chyba, když by se to dalo snadno říct na úvodní přednášce a bylo by to. Čili absolutně žádná motivace. Jinak nakonec zajímavá disciplína. Snažit se to jenom prolézt bez pochopení je ztráta času a energie.
    studijní průměr: neuveden
  • Velice zajímavé, chybí aplikace (např. na cvičeních).
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly trochu zmatené. Informace byly předkládány ochotně, ale chaoticky.
    studijní průměr: neuveden
  • Rozdělení předmětu na dvě části fakt nedává smysl. Na jednu stranu tam jede super rigorózní, úzce zaměřená teorie s Haklem, na druhou obecný principy a zapovídávání s Holeňou. Hakl je tak na dvojku, prostě matika, Holeňa nevim. Celkově mi to moc nesedlo
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • hodně podivný předmět. Na to, že ho má teď už docela hodně lidí povinně, je jeho struktura dost nepromyšlená... polovinu PŘEDNÁŠEK odpřednáší jeden, polovinu druhý... záměrně píšu přednášek, a ne polovinu předmětu. I když to tak ze začátku nevypadá, přednáší každý přednášející úplně to samé, jen po svém... což je naprostá zbytečnost a ztráta času. Navíc když se vůbec nedostanou k tomu, jak se to dělá, k těm APLIKACÍM, co jsou jenom v názvu. Chtělo by to také předvést nějaké aplikace, a využití neuronek pro klasifikaci.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více méně jen teorie, žádné aplikace.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Oznámkujte předmět [7] 3.00
1 : |===.................| 14 % [1] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |===========.........| 57 % [4] 3
4 : |======..............| 28 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 85 % [6] ano
3 : |===.................| 14 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká