01NUM1  >  Numerická matematika

Počet hodnotících: 12 / 44
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 44 studentů.
Ukončilo předmět: 29 studentů.
|=============.......| 65 %

Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
  • Chybí cvičení a je z toho dlouhý únavný výčet vět, které jsou navíc hůře formulované a se spoustou chyb. Věty typu pokud platí... + další předpoklady, které vyplynou z důkazu mi přijde dost zoufalá.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím přínosný předmět, dokážu si představit situace, ve kterých lze uplatnit vědomosti zde získané. Konečně předmět, který se neučí jako jako pečlivě a uměle vybudovaný seznam definic, vět a důkazů nemající vztah k ničemu reálnému.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • předmět uspávací, leč učast na něm prakticky nezbytná pokud chcete udělat zkoušku
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Teorie o tom, jak by se to mohlo počítat. Chyběla cvičení. Na druhou stranu, i bez cvičení jsme to vlastně nestihli doprobrat...
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není to moc zábavné..
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • spojení lineární algebry a programování
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Celkove se mi koncepce predmetu moc nelibila, obsahoval pouze prednasky bez procviceni a aplikaci probrane latky. Navic prednasky probihaly s prezentaci a projektorem, coz mi moc nevyhovuje, protoze pak prednasejici vetsinou neodhadne tempo, nezachyti spravne, co je dulezite atd... Z toho duvodu jsem absolvoval asi pulku prednasek, pak jsem se prisel na konci kouknout, kam se doslo a z ceho bude zkouska.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V podstatě se jedná jen o takovou kuchařku
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zaujímavý predmet.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Totální nuda
    Vojtěch Teska

N : Oznámkujte předmět [12] 2.83
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [6] 2
3 : |=====...............| 25 % [3] 3
4 : |===.................| 16 % [2] 4
5 : |==..................| 8 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [8] ano
3 : |==..................| 8 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 16 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká