Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. :: [01NUM1] Numerická matematika

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 29
Procento hodnotících: 41 %
|========............|
Celkové hodnocení [19]
1 : |==..................| 10 % [2]  
2 : |===.................| 15 % [3]  
3 : |=========...........| 47 % [9]  
4 : |===.................| 15 % [3]  
5 : |==..................| 10 % [2]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [9]
1 : |====................| 22 % [2]  
2 : |==..................| 11 % [1]  
3 : |=======.............| 33 % [3]  
4 : |====................| 22 % [2]  
5 : |==..................| 11 % [1]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.89

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [10]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====................| 20 % [2]  
3 : |============........| 60 % [6]  
4 : |==..................| 10 % [1]  
5 : |==..................| 10 % [1]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.10

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • Postupně se z toho stalo pouhé opisování důkazů do sešitu.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi nezáživné.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na přednáškách se mi občas chtělo spát.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky jsou zajímavé, ale místy nudné
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednášky boli v celku nudné napriek zaujímavému subjektu.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášející se často ztrácel v důkazech, mluvil potichu, skoro se mu nedalo rozumět, prezentace sice měl, ale důkazy v nich nebyly ani načtrtnuté, takže jste museli zůstat vzůhru a psát si všechno, co říkal, z čehož byla půlka špatně. Neusnout byl téměř nadlidský úkon.
    Vojtěch Teska

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • CVIČENÍ NEBYLA
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • CVIČENÍ NEBYLA
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
  • učil jsem se z prezentací, ve kterých jsou věty + ze zápisku, ve kterých byly důkazy + parkrát jsem musel i nekteré dukazy nějak dovymyslet protože v nich byly díry
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní zápisky (důkazy) a prezentace.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Wikiskripta + vlastní zápisky
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prezentace z přednášek a vlastní zápisky.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výpisky z přednášek, prezentace.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prezentace z přednášek + vlastní zápisky kvůli důkazům
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • Při učení na zkoušku převládal pocit, že kdyby byl zkoušející nablízku, tak by asi přišel k úhoně (chyby v prezentacích takového stylu, že člověk po hodině hledání zjistil, že předpoklady věty jsou zbytečné a podobně). Jinak zkouška probíhala celkem pohodově.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zkouška mi nepřišla zase tak náročná, ale byl jsem na předtermínu, takže je otazka zda se to nezměnilo
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška trvala docela dlouho. Zkoušející byl velmi milý a zkoušel důkladně.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemná zkouška. Dostali jsme každý 2 metody a měli jsme napsat její definici/odvození, podmínky konvergence, na lepší známky důkaz podmínek konvergence.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přijdete dostanete 2 metody, napíšete vše co k nim víte, následně si přednášející volá jednotlivě lidi k sobě. Dost si Vás proklepne, klidně i půl hodiny. Ostatní bohužel čekají.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • je to kliďas, má přednášku připravenou, jasně řekl co bude u zkoušky chtít
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prezentace na webu.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pomalé tempo přednášení, takže šlo stihnout si všechno v klidu zapsat. Dostatečně velké písmo na tabuli. Líbilo se mi, že do přednášky zapojoval i nové objevy. Usmíval se na studenty, i když jich spousta spala.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lidský přístup
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Odbornosť.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mluvil potichu, tak se aspoň dalo na přednáškách spát.
    Vojtěch Teska

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
  • - míň mluvit stylem uspávač hadů - prezentace s větami jsou ke stažení online, ale důkazy jsou pouze na přednáškách (na druhou stranu uznávám že je to dobrý trik jak zajistit by na ně lidi chodili) - změnšit písmo... situace kdy jeden výraz mezi dvěma rovnítky přes celou tabuli ve T101čce je už příliš :D
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Především si pořádně uvědomit, co jak proč platí, zvlášť, pokud přednáší za pomoci prezentací.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi uspávající výklad. Nějaké důkazy byly opravdu prazvláštní, ve fyzice by se to dalo pochopit, ale tady...
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přišlo mi, že pár důkazů nebylo provedeno úplně korektně.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neseděl mi výklad pomocí prezentací. Pan docent občas působí, že v tu chvíli neví přesně, co dělá.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednášky by mohli byť záživnejšie. V tomto prípade sú prezentácie kontraproduktívne a odvádzajú pozornosť. Lepšie by bolo prezentovať látku bez počítačovej prezentácie tak ako sa to dialo na všetkých predchádzajúcich matematických predmetoch.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ve všem.
    Vojtěch Teska

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • CVIČENÍ NEBYLA
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nebyla.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Žádné cvičení nebylo.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičení nebyla, pouze přednášky
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení nebylo
    Vojtěch Teska

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [16]
1 : |=====...............| 25 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
1 : |========............| 40 % [4] 90%-100%
2 : |======..............| 30 % [3] 75%-90%
3 : |==..................| 10 % [1] 50%-75%
4 : |====................| 20 % [2] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [14]
1 : |======..............| 28 % [4] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |=...................| 7 % [1] Wikiskripta
4 : |===.................| 14 % [2] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=====...............| 25 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==..................| 12 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |============........| 62 % [5] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [10] 3.10
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [2] 2
3 : |============........| 60 % [6] 3
4 : |==..................| 10 % [1] 4
5 : |==..................| 10 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [16]
1 : |=====...............| 25 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [17]
1 : |=====...............| 23 % [4] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9] 2.89
1 : |====................| 22 % [2] 1
2 : |==..................| 11 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [3] 3
4 : |====................| 22 % [2] 4
5 : |==..................| 11 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==..................| 11 % [1] středně obtížný
4 : |=========...........| 44 % [4] lehký
5 : |=========...........| 44 % [4] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [14]
1 : |===.................| 14 % [2] Slovní odpověď