01SMB1  >  Seminář z matematické analýzy B1

Počet hodnotících: 13 / 62
Procento hodnotících: 20 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 62 studentů.
Ukončilo předmět: 44 studentů.
|==============......| 70 %

Krbálek Milan doc.Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • Dobrý doplněk k MAB3
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrý doplně k MAB3.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Doplnění k MAB3, které všem doporučuji.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět, který se hodí absolvovat. Pochopení MAB3 je pak srozumitelnější.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět velmi vhodný až nutný pro absolvování MAB3. Pro zápočet bylo třeba získat průměrnou známku z cca dvacetiminutových minitestů psaných na začátku každé dvouhodinovky lepší než 4; v případě neúčasti byl minitest hodnocen známkou 5. Minitesty byly dle mého názoru v průměru přiměřeně obtížné.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemné rozšíření matematické analýzy. Rozhodně všem doporučuji, látka se kryje s tou probíranou na přednášce z analýzy.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Úvod do javascriptu přez klikání v netbeans.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • doplnění analýzy
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět byl velice pěkně koncipován - byl přehledný, užitečný a prohloubil potřebné znalosti do povinné analýzy druhého ročníku.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Seminář by mohl být součástí samotné MAB3. Probírají se tam zajímavé věci a dodatky k látce, které by neměly nikomu uniknout.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Téměř nutný předmět k MAB3.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velice užitečný předmět k MAB3 - doporučuji ho
    Kateřina Jiroušková
  • Předmět, bez kterého by byla MAB3 o několik úrovní těžší. Nechodit na něj by člověk měl jen pokud opravdu, opravdu nemůže. Testíky jsou sice trochu "otravné", ale donutí vás projít si probíranou látku a počítané příklady vnímáte mnohem více, než když se jen počítají na tabuli. Pan docent se při přednáškách MAB3 poměrně často odkazuje k látce, která se probírala na SMB1 s tím, že kdo tam nechodí, má pak velké problémy to chápat.
    Kristýna Zoubková

N : Oznámkujte předmět [13] 1.15
1 : |==================..| 92 % [12] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=...................| 7 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 92 % [12] ano
3 : |=...................| 7 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká