Krbálek Milan doc.Mgr. Ph.D. :: [01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1

Další předměty
[01CHAOS] Chaotické systémy a jejich analýza
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1
[01SSS] Sociální systémy a jejich simulace
[01SZMB] Souborná zkouška z matematiky B
[01TNM] Teorie náhodných matic
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 13 / 44
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|
Celkové hodnocení [24]
1 : |===================.| 95 % [23]  
2 : |=...................| 4 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.04

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [12]
1 : |====================| 100 % [12]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [12]
1 : |==================..| 91 % [11]  
2 : |==..................| 8 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.08

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Je třeba chodit skutečně na každou přednášku, jinak z úvodního testíku, který probíhá na začátku každé hodiny, dostanete pětku. Pro záskání zápočtu je nutné mít průměr menší, než 4. To se dá zvládnout i bez hlubší přípravy na hodinu.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na začátku každé přednášky se konal minitestík, který se známkoval. Otázky byly spíše logické, ale na jejich splnění se požadovala znalost teorie s přednášek nebo předchozího semináře. Podmínky pro zápočet jsou jednoduché a celý seminář jen prohloubí a doplní znalosti z analýzy. V ústní první části se objevují podobné úlohy jako v testech ze SMB.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky SMB1 mi velmi pomohly v pochopení některých věcí z MAB3. Jejich navštěvováním student také získá další studijní materiály, které může využít při učení na zkoušku z analýzy.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Líbí se mi interaktivnost a zapojení žáků, ovšem bez přímého nucení (jako například vyvolávání k tabuli, které je velmi stresující). Obzvláště úvod k diferenciálním rovnicím mi velmi pomohl a celkově hodnotím přednášky velmi kladně.
    Kristýna Zoubková

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Docent Krbálek má překrásný zápis na tabuli, vše vysvětluje polopaticky, zodpoví dotazy, ta hodina není žádný úprk. Je to naprosto úžasný přednášjící. Jeho požadavky na získání zápočtu jsou navíc velmi vstřícné.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehledný, pochopitelný a zajímavý výklad. Díky používání barevných kříd je zápis přehlednější - studentům doporučuji nosit si na hodiny také barevné tužky. Minitesty přiměřené obtížnosti na začátku každé hodiny mě příjemně motivovaly k průběžné přípravě.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednáší zajímavě.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [16]
1 : |====................| 18 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]
1 : |=================...| 83 % [10] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [12]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [12] 1.08
1 : |==================..| 91 % [11] 1 (výborný)
2 : |==..................| 8 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [15]
1 : |=====...............| 26 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
1 : |==..................| 8 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [12] 1.00
1 : |====================| 100 % [12] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
1 : |==..................| 8 % [1] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |============........| 58 % [7] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [3] lehký
5 : |==..................| 8 % [1] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [12]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď