02DEF1  >  Dějiny fyziky 1

Počet hodnotících: 24 / 594
Procento hodnotících: 4 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 594 studentů.
Ukončilo předmět: 256 studentů.
|=========...........| 43 %

Chadzitaskos Goce prof. Ing. CSc. [ ]
Jex Igor prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Cvičící ]
Štoll Ivan doc.Ing. CSc. [ ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
  • často nudný, věřím ale, že se časem úroveň zase zvýší
    studijní průměr: neuveden
  • DEF bez Štolla už prostě není DEF. I když se Jex snaží, myslím že je to jen zbytečné týrání jak pro studenty, tak pro přednášejícího. Měla by se zrušit povinnost tohohle předmětu pro ZS. Ideální by bylo zkrátit na jeden semestr a skrouhnout kredity po vzoru DEM.
    studijní průměr: neuveden
  • dobre
    studijní průměr: neuveden
  • Je krásné sledovat někoho, jak dělá to, co ho baví. Na přednášku jsem se těšil a po celou dobu s úsměvem sledoval profesorovo nadšení pro věc a mladistvou energii. Horší to bylo po věcné stránce - za celý semestr jsem se dozvěděl pramálo, co by si můj mozek byl ochotný zapamatovat.
    studijní průměr: neuveden
  • Ked uz studenta nezaujima o com prednasajuci hovori, su to aspon 2 hodiny cisteho casu na robenie domacich uloh alebo na studium.
    studijní průměr: neuveden
  • Místy velmi zajímavé, jindy zas méně. Celkově není špatné si to odchodit a nikdo vám nebrání se tam třeba učit něco jiného.
    studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že tento předmět ve své stávající formě je pro většinu studentů ztrátou času, a tedy by měl být spíše volitelný.
    studijní průměr: neuveden
  • Nebyli to dejiny Fyziky, ale dejiny obecne. Mohlo by to byt mnohem zajimavejsi.
    studijní průměr: neuveden
  • oceňuji snahu zasadit naše exaktní studium do nějakého historického rámce. přednášky ale nedokázaly oslovit ani ty, které historie nezajímá a nikdy nebavila, nicméně ani ty, které dějepis vždycky bavil a orientují se v něm.
    studijní průměr: neuveden
  • Povinný předmět za docházku. Přednášky byly zajímavé, obsahovaly mnoho zajímavostí.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět extrémně zajímavý, bohužel ne každý měl zájem a tudíž to poněkud snižovalo kvalitu zážitku.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět, na který jsem se vždycky nejvíc těšil a který mě bavil ze všech nejvíc. Zajímavé přednášky, především ty o starověkých civilizacích a jejich technologiích. Jen nechápu, proč musí být zrovna tento předmět povinný pro základní studium, když to stejně většinu nezajímá. Zápočet za účast.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět se nese v duchu letem světe a historií, nicméně s postupem času se předmět stal stále vyhledávanější. Člověk občas potřebuje trochu odpočinout od matematiky a fyziky a tento předmět je na to ideální. Podle mého názoru, by neškodilo se více zaměřit na samotnou historii matematiky a fyziky s konkrétnějšími příklady než na široký přehled událostí daného století (i když historický kontext je také důležitý). Mě se předmět velice líbil a rád jsem si chodil pana Jexe poslechnout celý semestr.
    studijní průměr: neuveden
  • Přednášky pokrývaly látku od Mezopotámie a počátků civilizace po renesanci. Jedná se o velice zajímavý předmět, který je poněkud jiného typu než ostatní a proto se vyplatí jej navštěvovat.
    studijní průměr: neuveden
  • Příjemný oddychový předmět. Směřování přednášky a myšlenkových asociací pana Jexe bylo občas nejasné a smysl tohoto hůře pochopitelný, proto známka 2.
    studijní průměr: neuveden
  • velmi zajimavy predmet
    studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajmaý předmět.
    studijní průměr: neuveden
  • Vždy jsem měl s dějepisem problémy, obzvlášť měl-li jsem si pamatovat letopočty. Tento předmět ve mě přímo vzbudil zvědavost o historii naší civilizace a jejího technického a vědeckého pokroku.
    studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé podání historie propojené s významnými fyzikálními událostmi.
    studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé věci se dají dozvědět z historie fyziky. Na střední škole fyzika nikdy nebyla předmětem ani dějepisu ani klasické fyziky, což určitě bylo škoda.
    studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý přelet historií filosofie a počátků vědy.
    studijní průměr: neuveden
  • Oddechový předmět v dobrém podáním našeho nejvyššího, co si víc přát?
    Martin Šťastný

N : Oznámkujte předmět [24] 1.79
1 : |=========...........| 45 % [11] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [8] 2
3 : |===.................| 16 % [4] 3
4 : |=...................| 4 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [24]
1 : |=====...............| 25 % [6] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [12] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 12 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká