Jex Igor prof.Ing. DrSc. :: [02DEF1] Dějiny fyziky 1

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02DEF1] Dějiny fyziky 1
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02KIK] Kvantová informace a komunikace
[02SFHIC] Statistická fyzika v jaderných srážkách
[02VPSF] Vybrané partie ze statistické fyziky a termodynamiky
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 24 / 258
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
Celkové hodnocení [42]
1 : |=========...........| 47 % [20]  
2 : |======..............| 30 % [13]  
3 : |====................| 21 % [9]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.74

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [20]
1 : |==========..........| 50 % [10]  
2 : |======..............| 30 % [6]  
3 : |====................| 20 % [4]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.70

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [22]
1 : |=========...........| 45 % [10]  
2 : |======..............| 31 % [7]  
3 : |====................| 22 % [5]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.77

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Chápu, že většinu lidí na jaderce to vůbec nezajímá. Mě by to třeba i zajímalo, párkrát jsem se pokusila dávat pozor, ale byla to prostě hrozná nuda...
    studijní průměr: neuveden
  • Paráda, až na ten ruch v učebně.
    studijní průměr: neuveden
  • Povinné přednášky pro X stovek prváků, kde zápočet je pouze za účast, podle toho to vypadalo... PS: Pane prof. Jexi nemusíte mít deprese, nebylo to tak špatné :-)
    studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly doopravdy zajímavé, líbily se mi úvodní přednášky o čase, prostoru, které člověku daly zajímavé podněty na přemýšlení
    studijní průměr: neuveden
  • Zápočet je pouze za docházku. Pokud Vás dané téma nebavilo, byla možnost se zapsat a přednášku opustit.
    Jan Šebesta

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • cvičení nebyla
    studijní průměr: neuveden
  • Pochopení, že látka většinu studentů nezajímá, takže mu stačilo, aby se studenti zapsali do prezenční listiny a byli ticho.
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Při vší úctě k němu, není to pedagog. Ten předmět má potenciál být zajímavý, ale pan přednášející svým projevem uspává, takže bylo přínosnější dělat na přednáškách úkoly do jiných předmětů. Sám působí, že ho to vůbec nebaví.
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Klid. Upřímnost. Skvělý HUMOR. Má snad neomezené vědomosti. Je dobré vědět, že naše fakulta má bezva děkana. Působí dojmem, že je přísný, ale také spravedlivý. Už se těším na TEF. Je možné, že ho budu chvílemi nenávidět, ale i tak se budu rád učit od něj.
    studijní průměr: neuveden
  • Pochopení, že látka většinu studentů nezajímá, takže mu stačilo, aby se studenti zapsali do prezenční listiny a byli ticho.
    studijní průměr: neuveden
  • Snažil se, ale výklad byl trošku chaotický, nekonzistentní a i přes relativně vysokou hodinovou dotaci to působilo jako zkrácená verze něco mnohem delšího. Oceňuji všeobecný přehled a znalost souvislostí mezi věcmi, co jsou mimo jeho obor.
    studijní průměr: neuveden
  • Velmi široký rozhled a zájem o historii fyziky.
    studijní průměr: neuveden
  • Zaujetí se kterým podává látku. Trpělivost, kterou prokazuje vůči rušivým elementům.
    studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Dochvilnost (chápu, že jako děkan má mnoho povinností, ale i tak...) , občas mluvit více nahlas.
    studijní průměr: neuveden
  • Lepší rozvržení přednášky, protože jsme několikrát nestihli dojít na konec prezentace. Takto jsme nestihli některé zajímavé věci, jako například starověkou Čínu, což je škoda.
    studijní průměr: neuveden
  • myslím že by bylo dobré alespoň hrozit nějakou formou testu. Taky tomu dle mně chyběla nějaká nosná myšlenka(y), snaha sdělit příliš mnoho může snadno vést k nesdělení vlastně ničeho.
    studijní průměr: neuveden
  • pan Jex mluvil s takovou dikcí, která implikovala nějaké šílené drama, které mělo v předmětu výkladu co nevidět přijít a neustále nepřicházelo. posluchače to dost rychle unavilo.
    studijní průměr: neuveden
  • Při vší úctě k němu, není to pedagog. Ten předmět má potenciál být zajímavý, ale pan přednášející svým projevem uspává, takže bylo přínosnější dělat na přednáškách úkoly do jiných předmětů. Sám působí, že ho to vůbec nebaví.
    studijní průměr: neuveden
  • Trochu méně odbíhání. Většina se mi líbila, ale myslím, že kdyby to bylo soustředěnější tak by více lidí dávalo pozor.
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Chápu, že většinu lidí na jaderce to vůbec nezajímá. Mě by to třeba i zajímalo, párkrát jsem se pokusila dávat pozor, ale byla to prostě hrozná nuda...
    studijní průměr: neuveden
  • žádná cvičení nebyla, předmět se skládá pouze z povinné přednášky.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [27]
1 : |=...................| 3 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]
1 : |==================..| 90 % [20] 90%-100%
2 : |=...................| 4 % [1] 75%-90%
3 : |=...................| 4 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [22]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [21]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [22] 1.77
1 : |=========...........| 45 % [10] 1 (výborný)
2 : |======..............| 31 % [7] 2
3 : |====................| 22 % [5] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [27]
1 : |====................| 22 % [6] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [28]
1 : |===.................| 14 % [4] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [20] 1.70
1 : |==========..........| 50 % [10] 1
2 : |======..............| 30 % [6] 2
3 : |====................| 20 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [20]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |===.................| 15 % [3] středně obtížný
4 : |====................| 20 % [4] lehký
5 : |=============.......| 65 % [13] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [22]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď