02ZFM1  >  Základy fyzikálních měření 1

Počet hodnotících: 14 / 154
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 154 studentů.
Ukončilo předmět: 83 studentů.
|===========.........| 53 %

Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • Člověk se zde naučí, jak zpracovávat data, vytvářet protokoly. Také je motivován naučit se pracovat s LaTeXem a GNUplotem, což vnímám, jako velký přínos. Zápočet za tři odevzdané protokoly.
    studijní průměr: neuveden
  • dobra priprava na praktika
    studijní průměr: neuveden
  • Místy zbytečně zdlouhavé povídání, avšak předmět donutící člověka zpracovávat protokoly a pracovat v LaTeXu, což se jistě do života hodí.
    studijní průměr: neuveden
  • Naučíte se dělat protokoly a naučíte se dělat v LaTeXu (Chcete-li!)
    studijní průměr: neuveden
  • Naučíte se základy zpracování dat a spát s otevřenýma očima. Také vyslechnete zajímavou přednášku doc. Češpíra o vakuové technice (pokud to nebyla výjimka). A donutí vás napsat tři protokoly, aniž by vás pustili do laboratoře něco skutečně naměřit, absurdní, ale je to tak.
    studijní průměr: neuveden
  • Pohodový předmět :)
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět který byl vcelku milé překvapení, velmi dobrý a nenásilný úvod k praktikům.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět seznamující se základy měření, psaní v LaTeXu a tvoření protokolů. Někdy užitečný předmět, někdy ovšem neuvěřitelně nudný. Zápočet je za tři protokoly během semestru, které zaberou celé jedno odpoledne. Doporučuji.
    studijní průměr: neuveden
  • Rád jsem se předmětu zúčastnil. Konečně jsem pochopil některé věci ohledně zpracování měření a interpretace výsledků. Dnes bych některé věci udělal jinak, lépe.
    studijní průměr: neuveden
  • super předmět, člověk se naučí pracovat s LaTeXem a GNUPlotem, což se určitě hodí
    studijní průměr: neuveden
  • Základní poznatky, jak se s těmi věcičkami hýbá a pracuje. Z přednášek jsem si bohužel odnesl málo a domácí vypracovávání protokolů muselo být formou samostudia.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět, který mě skamarádil s prací v LaTexu podaný zábavnou formou (především od pana Škody).
    Martin Šťastný

N : Oznámkujte předmět [14] 1.93
1 : |========............| 42 % [6] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 35 % [5] 2
3 : |===.................| 14 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=...................| 7 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |================....| 78 % [11] ano
3 : |=...................| 7 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká