Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. :: [02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1

Další předměty
[02BPEF1] Bakalářská práce 1
[02NSAD] Nástroje pro simulace a analýzu dat
[02VUEF1] Výzkumný úkol 1
[02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 13 / 83
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [26]
1 : |===============.....| 73 % [19]  
2 : |====................| 19 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=...................| 7 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.42

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [13]
1 : |==============......| 69 % [9]  
2 : |=====...............| 23 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=...................| 7 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.46

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [13]
1 : |===============.....| 76 % [10]  
2 : |===.................| 15 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=...................| 7 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Člověk se naučí základy práce s LaTeXem a GNUPlotem (chce-li), naučí se vytvářet protokoly, což není na škodu, že?
    studijní průměr: neuveden
  • Paráda, i když někdy jsem tam dělal domácí úkoly.
    studijní průměr: neuveden
  • Skoda ze boli v budove FEL
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • cvičení nebyla
    studijní průměr: neuveden
  • V prednaskach sme sa dozvedeli vsetko podstatne k pouzivaniu LaTexu a gnuplotu, myslim ze sa to realne naucila vacsina ludi.
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Niektore veci by bolo lepsie vysvetlovat fixou na tabuli, nie v prezentacii.
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
  • Dobrý přístup ke studentům a nátlak na preciznost a práci v LaTexu.
    studijní průměr: neuveden
  • Hlasitost a vstřícnost
    studijní průměr: neuveden
  • Očividně ví o čem mluví. Umí tématicky velmi dobře vtipkovat na úrovni. Pomohl mi s vybavením na Fyzikální seminář.
    studijní průměr: neuveden
  • Podrobné vysvětlení zásadních pojmů.
    studijní průměr: neuveden
  • Prezentacie z ktorych prednasa su na nete, robit poznamky pocas hodiny je mission impossible (pochopitelne pri kvante informacii)
    studijní průměr: neuveden
  • Přehledně vedené presentace, jasně a pevně stanovené nároky na zápočet
    studijní průměr: neuveden
  • super člověk, vstřícný a vždy ochotný poradit (rychle odpovídá na e-maily apod.)
    studijní průměr: neuveden
  • Sympatický přístup, dobré podání ne úplně skvostného obsahu.
    studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Někdy byla rekapitulace z minulých až příliš podrobná, ale možná je to potřeba, některé věci prostě musí dozrát.
    studijní průměr: neuveden
  • Nemluvit tak příliš pražsky!
    studijní průměr: neuveden
  • Ta mluva rve uši.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [16]
1 : |=...................| 6 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]
1 : |===============.....| 76 % [10] 90%-100%
2 : |===.................| 15 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=...................| 7 % [1] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [15]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [14]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] 1.38
1 : |===============.....| 76 % [10] 1 (výborný)
2 : |===.................| 15 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=...................| 7 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [21]
1 : |======..............| 28 % [6] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [16]
1 : |=...................| 6 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [13] 1.46
1 : |==============......| 69 % [9] 1
2 : |=====...............| 23 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=...................| 7 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |===.................| 15 % [2] obtížný
3 : |========............| 38 % [5] středně obtížný
4 : |=========...........| 46 % [6] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [13]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď