14NMA  >  Nauka o materiálu

Počet hodnotících: 2 / 45 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 4 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 45 studentů.
Ukončilo předmět: 39 studentů.
|=================...| 86 %

Haušild Petr doc.Dr.Ing. [ Cvičící, Přednášející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
  • Jako matematicky zaměřený člověk jsem se obávala, že výklad bude jen nesrozumitelná snůška faktů, které se budeme muset nadrtit. Musím uznat, že ano, některým partiím jsem porozuměla teprve po pečlivém studiu učebnice a internetu (ehmbinárnídiagramyehm). Ale na druhou stranu mě překvapilo, kolikrát jsem od té doby využila vědomosti nabyté v tomto předmětu. Třeba když jsem před známými machrovala, jak se vyrábí čirý led. I když, bez znalosti eutektického diagramu to bylo dost těžké vysvětlit...
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Všeobecný přehled o materiálech, rychlé shrnutí především pro studenty gymnázií, kteří nevnímali co se probíralo v chemii a fyzice. A to je velká škoda. Předmět samotný by měl velký potenciál, obzvlášť pro jaderné inženýry, kteří tvořili asi většinu účastníků, ale bohužel dvou až tří hodinové přednášky v pondělí večer s nepříliš zajímavou tématikou nebyli dostatečnou motivací pro strávení času v učebně.
    studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká