Haušild Petr doc.Dr.Ing. :: [14NMA] Nauka o materiálu

Další předměty
[14NMA] Nauka o materiálu
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 2 / 39 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 5 %
|=...................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Demonstrace byly skvělé.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Do zápočtové písemky nedal žádné záludné chytáky.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Ochotu odpovídat na velmi nechápavé dotazy, dokud nebyl hloupý student absolutně zmatený nebo to pochopil. Kromě toho mě přivádí do úžasu, jestli všechna fakta z přednášek opravdu nosil v živé paměti.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobrý přístup k studentům. Přiměřené podmínky pro získání zápočtu.
    studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • U nové látky vysvětlovat víc od základů. Mockrát se stalo, že jsme se museli vracet, protože se ukázalo, že třída výkladu z minulé hodiny nerozuměla, jen byla příliš zmatená, aby se ptala.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více praktických příkladů a ukázek použití materiálů v jaderném inženýrství.č
    studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==========..........| 50 % [1] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď