16ZDOZ1  >  Základy dozimetrie

Počet hodnotících: 15 / 24
Procento hodnotících: 62 %
|============........|

Zapsaných na předmět: 24 studentů.
Ukončilo předmět: 21 studentů.
|=================...| 87 %

Trojek Tomáš doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
  • Příjemný předmět. Poutavě podané nutné seznámení se základními veličinami používanými v dozimetrii.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejlépe přednášený předmět na KDAIZ.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obsahem předmětu jsou v podstatě jednotlivé dozimetrické veličiny, což na první pohled možná není až tak zajímavé. Látka je však skvěle odpřednášená a určitě se vyplatí na hodiny chodit. Nemůžu nic vytknout.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělý předmět, perfektně zorganizovaný.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stěžejní předmět oboru DAIZ.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice zajímavý úvod do dozimetrie, veličin a fyziky ionizujícího záření
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi dobře vedený předmět
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Můj nejoblíbenější předmět za celý semestr. Látky nebylo hodně, tak měl člověk možnost si trošku "odpočinout", pan docent s výkladem nespěchal a byl ochotný vše vysvětlit tak, aby to bylo každému jasné. Někoho toto možná nudilo, ale mně to přišlo jako příjěmná změna oproti klasickému nestíhání. Látka je zajímavá a konečně něco k oboru, který člověk už třetím rokem studuje.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nenáročný předmět, srozumitelnost výkladu, zadefinování základních dozimetrických veličin
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nenáročný, zajímavý předmět. Jen tempo je někdy až příliš pomalé a student se tak začíná nudit!
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pohoda
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kromě toho, že byl předmět opravdu (!) zajímavý a bavil mě, jsou to relativně (!) lehce získané kredity.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobře vedený předmět, velmi důležitý pro další studium. Převážně šlo o výčet veličin v radiační fyzice.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý a užitečný předmět a výborný přednášející. Co víc si přát? :)
    Boris Odložilík

N : Oznámkujte předmět [15] 1.00
1 : |====================| 100 % [15] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 93 % [14] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 6 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká