Trojek Tomáš doc.Ing. Ph.D. :: [16ZDOZ1] Základy dozimetrie

Další předměty
[16SED1] Seminář z dozimetrie 1
[16VUDZ1] Výzkumný úkol 1
[16VURF1] Výzkumný úkol 1
[16ZDOZ1] Základy dozimetrie
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 15 / 21
Procento hodnotících: 71 %
|==============......|
Celkové hodnocení [22]
1 : |===================.| 95 % [21]  
2 : |=...................| 4 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.05

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [11]
1 : |==================..| 90 % [10]  
2 : |==..................| 9 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.09

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [11]
1 : |====================| 100 % [11]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Líbilo se mi, že se během přednášky nekvaltovalo a byl tak čas vše už na přednášce pochopit.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • U docenta Trojka nemá člověk problém udržet pozornost ani v 7:30.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebyl nějaký velký rozdíl mezi přednáškami a cvičením, výklad byl proložen příklady, které teorii objasnily a člověk získal obrázek, co vlastně dělá.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášky byly zajímavé, látka se probírala pomalu a pečlivě tak, aby všichni vše pochopili. Pan docent má k dispozici prezentace s materiály, do kterých si student pouze dopisuje své poznámky, ideální.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Nechává studenty trochu popřemýšlet než se danou problematikou začneme zabývat společně. Poté problematiku důsledně vysvětlí.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičící dal vždy čas na vyřešení příkladu a pak jej provedl korektně na tabuli.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice mi vyhovoval systém řešení příkladů... tedy že jsme dostali čas na jejich vyřešení a pak jsme si ukázali správné řešení. Mohl jsem tak v praxi využít své znalosti (a znalosti kolegů) z analýz.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan docent je skvělý. Je milý, příjemný a ochotný, v látce se orientuje a umí ji dobře a pečlivě vysvětlit.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Po zadání příkladu by bylo vhodné nečekat tak dlouho na všechny, případně pomoci konkrétně těm, kdo tápou.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
  • Vlastní zápisky a prezentace z přednášek
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kombinace prezentací z hodin a vlastních zápisků, občas i skripta od Sabola, ale ty většinou nepřinesly nové informace.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prezentace s vlastními zápisky.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní zápisky, prezentace.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • a prezentace od pana docenta
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • prezentace přednášejícího + vlastní poznámky
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kombinace materiálů přednášejícího a vlastních poznámek.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
  • Nejprve dostanete několik otázek a dostatek času na to, aby jste napsali co víte. Poté si vás pozve k sobě do kanceláře, projde si předtím sepsaný výtvor a formou příjemného rozhovoru se doptá na případné nejasnosti. Ačkoli na zkouškách bývám dosti nervózní, tak tahle zkouška pro mě proběhla naprosto v klidu.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Člověk rozhodně nemusí být nervózní. Čas na přípravu není omezený a samotné zkoušení je takové příjemné popovídání.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na zkoušku je nutné se učit z vlastních zápisků, pak už je to jednoduchá zkouška :-)
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pohodový přednášející = pohodová zkouška. Pana docenta fakt nechcete zklamat, takže se to pořádně naučíte a to není vůbec těžké vzhledem k perfektním přednáškám.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška nenáročná, když se člověk na látku skutečně podíval. Pan docent je moc milý člověk i u zkoušky.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemná, nenáročná zkouška.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška má písemnou a ústní část, oboje je jen teorie. Není to náročné.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška byla příjemná a hodnocení mírné. Pan docent byl milý a pěkně jsme si popovídali i mimo okruhy dozimetrii.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
  • Výborný přístup ke studentům. Výklad je poutavý a klidný, takže ho stihají i ti, kteří běžně na jiných přednáškách nestíhají. Prezentace jsou stručné, ale je tam vše potřebné. Výklad nijak neukvapují, jak je tomu ve většině případů.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nezavrhoval šmahem špatné odpovědi na kladené otázky, ale snažil se v nich najít dobrou úvahu a tu pak uvést na pravou míru. Vše bylo důkladně vysvětleno, nic nutného ke zkoušce nebylo zamlčeno. Poskytnuty dobré a dobře koncipované materiály (prezentace).
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pedagogické schopnosti. Látku podává srozumitelně, jednoduše. Nechává dostatek času na samostatné vypracování příkladů. Má lidský přístup. Naslouchá studentům.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pedagogický talent a přátelský přístup
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborné přednášky, postupuje se klidným tempem, a tak je čas již během přednášek látku pochopit.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trpělivost a ochota.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan docent je skvělý. Je milý, příjemný a ochotný, v látce se orientuje a umí ji dobře a pečlivě vysvětlit.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Milý přednášející, dobře podaná látka. Přehledné prezentace.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice příjemné vystupování. Skvělá atmosféra na přednáškách. Naučí vás látku tak, že vás to bude bavit.
    Boris Odložilík

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Nic mě nenapadá
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V ničem. Jsou perfektní.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvičení jsou praktická pro pochopení, u zkoušky počítání není třeba.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Příklady ke cvičení jsme většinou počítali sami, po určité době následovala společná kontrola. Tento způsob mi vyhovoval.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [15]
1 : |===.................| 13 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
1 : |================....| 81 % [9] 90%-100%
2 : |==..................| 9 % [1] 75%-90%
3 : |==..................| 9 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [15]
1 : |=...................| 6 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [12]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [21]
1 : |=======.............| 33 % [7] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |====................| 19 % [4] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14]
1 : |=...................| 7 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 92 % [13] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [11] 1.00
1 : |====================| 100 % [11] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [20]
1 : |====................| 20 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [14]
1 : |===.................| 14 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [11] 1.09
1 : |==================..| 90 % [10] 1
2 : |==..................| 9 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==..................| 9 % [1] středně obtížný
4 : |==============......| 72 % [8] lehký
5 : |====................| 18 % [2] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [13]
1 : |=...................| 7 % [1] Slovní odpověď