17THNJ3  >  Termohydraulický návrh jaderných zařízení 3

Počet hodnotících: 2 / 13 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 13 studentů.
Ukončilo předmět: 1 studentů.
|=...................| 7 %

Kobylka Dušan Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
  • nekonečný příběh, část třetí, přednášky tradičně celkem zajímavé, ikdyž není je velká část věnována v podstatě jen přepisování vztahů, možná by bylo výhodnější tyto vztahy přepsat na papír, distribuovat studentům, v hodině jen okomentovat a ušetřený čas věnovat počítání, kterého bylo tradičně nedostatek
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pořád stejná písnička jako THNJ12. přednášky nejsou vyloženě špatné, ale docela zhuštěné a občas jsem se ve výkladu trochu ztrácel. no a celé je to zakončené zápočtovým testem, který jako by přišel z jiného světa. je hezké, že po nás pan Kobylka chce, abychom řešili komplexní úlohy. problém je, že takové úlohy člověk řeší na základě zkušenosti. na základě zkušenosti, kterou na přednáškách NEZÍSKÁ. další věc je, že na zápočtový test byste si měli vyhradit zhruba 7-8 hodin času. když už si musíme projít takovým očistcem, ocenil bych, kdybychom si aspoň v půlce mohli zajít na oběd.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] ano
3 : |==========..........| 50 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká