Kobylka Dušan Ing. Ph.D. :: [17THNJ3] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 3

Další předměty
[17BPJR1] Bakalářská práce 1
[17BPJZ1] Bakalářská práce 1
[17BPJR2] Bakalářská práce 2
[17LAPE] Laboratorní praxe pro energetiky
[17SAZ] Stroje a zařízení jaderných elektráren
[17TCJ2] Technologické celky jaderných elektráren 2
[17THNJ1] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1
[17THN1] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1
[17THN2] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 2
[17THNJ3] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 3
[17THNJ4] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 4
[17EZE] Základy energetiky a zdroje energie
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [2]  
4 : |=====...............| 25 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.50 průměr hodnocení: 3.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Přednášky jsou celkem zajímavé, bohužel se málo počítá, což pak tradičně chybí při řešení zápočtáku s diametrálně jinou obtížností
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • víc počítat
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • bohužel tradičně se v podstatě nejde na započet připravit, dostupné sbírky (strojárna apod) jsou bohužel oproti našim přikladum primitivní
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • z velké části záleží na tom jaký příklad dostanete, některé příklady jsou relativně lehčí, u některých ani po pár hodinách nepřijdete na to kde začít
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Znalosti, snaha o vysvětlení
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • během 3 hodiny trvající přednášky je občas těžké udržet pozornost. hlavně když se probírá konvekce a všechny ty vzorce z teorie podobnosti pro různé geometrie, různé podmínky, různé nálady atd. atd. osobně bych vážně ocenil, kdyby tyto vztahy pan Kobylka nějak přehledně sepsal do nějakého stručného přehledu a ten pak rozdal studentům. je mi jasné, že vztahy se dají dohledat ve skriptech, ale jde mi o to, že kdybychom celou přednášku nestrávili přepisováním vzorců pro 1000 a jednu podobu toho samého, mohli bychom se třeba víc bavit o tom, jak to ve skutečnosti funguje, odkud se vzorce vzaly, nebo si ukázat nějaké zajímavé příklady. taky mi vadilo, že dif. rovnice vedení tepla se nikdy pořádně neřešila. jen jsme se řídili nějakým podivným nástinem řešení, který spadl odněkud z nebe. bylo by hezké vidět v tomto předmětu aplikaci metod, které se učíme na RMF. a panu Kobylkovi by to taky neuškodilo.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |====================| 100 % [2] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď