17UINZ  >  Úvod do inženýrství

Počet hodnotících: 4 / 55 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 55 studentů.
Ukončilo předmět: 9 studentů.
|===.................| 16 %

Bouda Jaroslav Mgr. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • Zábavný předmět, lepší jak v divadle. Tento předmět se mi líbil z toho důvodu, že v něm probíráme takové praktické věci, které jsou běžné ve světě...
    studijní průměr: neuveden
  • Stále platí, že získání zápočtu je (pro středoškoláka) těžší, než udělat zkoušku (tam je zase těžké dostat dobrou známku). Napsat 5 stránek technického text může být opravdu problém. Navíc kreditová dotace je rozhodně malá, přípravou na tento předmět (zejména zápočet) jsem strávil podobně času jako na matematické předměty. Když srovnáme např. s předmětem Obecná chemie, tak je jasné, že předměty nejsou stejně náročné, přestože jsou oba typu 2+1 a jsou oba za 3 kredity.
    studijní průměr: neuveden
  • K získání kreditů je třeba: načrtnout dva technické výkresy, odevzdat rešerši, která nikdy nebude dostačující, i když tomu člověk věnuje několik dní práce, a ještě zkouška, na kterou budete těžko hledat dobré materiály k učení. Toto a jenom tři kredity? Výsměch. Pro jaderné inženýry povinnost, ostatní se vyhněte oklikou! Je to škoda, protože látka je zajímavá a není na škodu ji znát.
    studijní průměr: neuveden
  • Tento předmět má asi nejkratší "návratnost". Technické kreslení, bepečnost práce, práce se železem (kalení, popouštění,...), přehled plastů a jejich vlastností. To jsou všechno vědomosti, které jsem už letos využil. Bohužel jsem ještě neodevzdal seminárku, abych dostal zápočet a mohl jít ke zkoušce.
    studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [4] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [2] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] nevyjádřeno
2 : |=====...............| 25 % [1] ano
3 : |==========..........| 50 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká