Bouda Jaroslav Mgr. :: [17UINZ] Úvod do inženýrství

Další předměty
[17UINZ] Úvod do inženýrství
[17PROJ] Úvod do projektování jaderných zařízení
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 11 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 36 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [7]
1 : |========............| 42 % [3]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |======..............| 28 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=====...............| 25 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • mohlo by být takových přednášek víc, často odpadali a nebyla náhrada
    studijní průměr: neuveden
  • Občas příliš rychlé. Ale stihnout se dá.
    studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Vlastní zápisky, internet, knihy...
    studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Pan Bouda je spíše psychoanalytik, vyžívá se v tom, že vás při zkoušce rozhodí a sleduje, jak zareagujete. Je obvyklé, že ke zkoušce jdete s tím, že látku umíte, ale on vás během pár první minut přesvědčí o opaku. Často chce slyšet přesné fráze a pokud nezazní, tak odpověď nebere. Něco chce příliš do podrobna a něco naopak můžete prakticky vypustit, protože řekne, že to slyšet nechce. Nikdy nedovolí mluvit mimo téma. Je však objektivní v hodnocení vašeho výkonu, zprůměruje tři známky (jsou 3 okruhy otázek), které vám udělí během zkoušky. Bohužel se na nich odráží to, jakým způsobem jste reagovali, když vás rozhodil a skákal do toho. Rada pro další ročníky: Nezačínejte technickým kreslením, neumíte mu dostatečně, protože to snad ani u zkoušejícího nejde (nepochopíte na co se ptá při doplňujících otázkách a tím vás rozhodí určitě).
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Zábavný, dobře se dal poslouchat a i pomocí jeho žertíků se dalo leccos zapamatovat
    studijní průměr: neuveden
  • Dělá výuku zajímavou, snaží se nás připravit na budoucí život.
    studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor, zajímavé souvislosti
    studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Zkusit probrat všechna témata (člověk neví, co chce pan Bouda slyšet např. u práva apod., které se nebere), předělat skripta... Nejde o to, že jsou stará, jde o to, že se z nich nedá dobře učit, skripta jsou v hrozném stavu, polovina článků je neaktuálních a zbylá jsou vedena spíše jako pro studenta strojárny... Studenti je k přípravě nepoužívají, což značí, že je něco špatně. Věřím, že jen případně předělání a nový výtisk by hodně pomohl (moje skripta jsou víceméně jen volné stránky v deskách, což, myslím, docela kazí povědomí o předmětu, škole apod., zkrátka je to ostuda. Myslím, že udělat skritpa, která by kopírovala svými tématy přednášky (témata ke zkoušce) by všichni ocenili a nedalo by to ani moc práce.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=======.............| 33 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==========..........| 50 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [2] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [1] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [1] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď