Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02AMF] Atomová a molekulová fyzika
[02FT] Fyzika tokamaků
[02MECH] Mechanika
[02MECHZ] Mechanika - zkouška
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 23 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [23]
1 : |=================...| 86 % [20]  
2 : |===.................| 13 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.13

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli přednášející [23]
1 : |=================...| 86 % [20]  
2 : |===.................| 13 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.13

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Bezvadné přednášky, skvělé pokusy a celkově zajímavá probíraná látka.
    studijní průměr: neuveden
  • Opravdu skvělé provedení předmětem. Bere vše krůček po krůčku a stále stihne vše, co bylo plánováno.
    studijní průměr: neuveden
  • Přednášky mají příjemnou atmosféru, ale mnohdy přes veškerou snahu o soustředěnost člověk nepostřehne nějaký detail a je do konce přednášky ztracen, což je škoda.
    studijní průměr: neuveden
  • Skvělé, nenechte si jedinou ujít. A těšte se na setrvačníky.
    studijní průměr: neuveden
  • tesila som sa na ne
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [16]
  • Aktivitu, schopnost přiblížit a popsat daný problém. Dále jistou dávku humoru (neustálé narážení na křídy na MatFyzu). Ochotu objasnit nejasné
    studijní průměr: neuveden
  • Dvoumetrová definice roztomilosti.
    studijní průměr: neuveden
  • Empatii, schopnost vžít se do role studentů, kteří nevěřícně hledí na fantasmagorické substituce používané při výpočtech některých integrálů.
    studijní průměr: neuveden
  • humor, vedel velmi dobre vysvetlit latku
    studijní průměr: neuveden
  • Humor, vhled do problematiky, schopnost vše jasně vysvětlit, ochota, přístup ke studentům.
    studijní průměr: neuveden
  • Je to Břeň. Vždy prohodil nějakou žertovnou myšlenku: "Když mi ve 22ce zmizí z kapsy peněženka, tak to nebude tunelový jev." :D
    studijní průměr: neuveden
  • Ľudský prístup, humor, bolo vidieť že rozumie tomu čo prednáša a že sa snaží aby sme tomu porozumeli aj my
    studijní průměr: neuveden
  • Milý člověk, vždy se vším pomůže a je velice chytrý, což je na něm poznat.
    studijní průměr: neuveden
  • nadšenost pro věc, hlasitost, skvělý přednes, zajímavé souvislosti s probíranou látkou, smysl pro humor
    studijní průměr: neuveden
  • Pan Břeň dokazuje téměř nemožné. Látka je totiž hlavně v úvodu téměř nepochopitelná, používaje běžně matematiku, kterou prvák nikdy předtím neviděl (ano vše je rychle prolítnuto v mat. aparátu, ale z toho si mnoho neodnesete). Výklad pana Břeňa je však velmi srozumitelný a i těžší odvozovačky velmi trpělivě rozepisuje a vysvětluje. Má velké pochopení pro prváky.
    studijní průměr: neuveden
  • Snaží se prvákům fyziku hned neznechutit
    studijní průměr: neuveden
  • Strukturu a obětavé psaní všeho na tabuli. Sem tam oživení přednášky odbočením a vtipem. Přiměřeně pomalé a srozumitelné odvozování, které je i dobře vysvětlené.
    studijní průměr: neuveden
  • všechno
    studijní průměr: neuveden
  • Vtip, ochotu poskytovat konzultace, příjemnou atmosféru na přednáškách.
    studijní průměr: neuveden
  • Přednášející byl velmi příjemný, zábavný a měl pochopení.
    Anastasiya Chernetska
  • Humor, kterým prokládá náročné přednášky aby osvěžil studenty. Kladný přístup ke studentům.
    Martin Šťastný

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
  • Bylo by dobré uvést každý řešený problém nějakým konkrétním příkladem, tahle často nikdo neví co se na tabuli vlastně odvozuje
    studijní průměr: neuveden
  • Nadpisy.. :D někdy mám chaos v poznámkách
    studijní průměr: neuveden
  • Snad jen lépe rozvrhnout čas během semestru tak, aby se poslední kapitola nevměstnala do jediné, bleskové přednášky!
    studijní průměr: neuveden
  • Trochu zpomalit tempo a snažit se vypíchnout to důležité. To znamená nezačít hned po příchodu studentů něco zmateně odvozovat, ale nejprve v klidu vyjádřit nějakou osnovu přednášky, odkud začínáme odvozovat a proč a k čemu chceme dojít. Zkrátka podobnou strukturu, jakou uplatňujeme u matematických předmětů. Vyvarovat se frází typu "ale vždyť to je přece úplně jasné!" ve chvíli, kdy se některý student odváží na něco zeptat. Pokud není dotyčný hodně otrlý, odkýve pak raději vysvětlení, i když tomu třeba stále nerozumí, protože je to přeci úplně jasné, takže kdyby přiznal, že to nechápe, vypadal by jako hlupák.
    studijní průměr: neuveden
  • v nicom
    studijní průměr: neuveden
  • zápis na tabuľu bol stále niekedy mätúci
    studijní průměr: neuveden
  • Zdravím pane Břeni - vím, že to čtete: V anketě z minulého roku, jste se prý dočetl, že máte psát více nadpisů a to jste celý semestr svorně a dobrácky dodržoval; dovolím si rozvést tento požadavek. Nadpisy pomohly, ale stále při přednáškách panovala jistá zmatkovitost. Po většinu času jsme nevěděli, kam tímhle spějeme; proč zrovna násobíme tuto rovnici tímto vektorem; kde je náš cíl a když už jsme se k cíli dostali, mnozí z nás si to ani neuvědomili a v rovnicích pokračovali dále. Ocenil bych nějaké uvedení do děje, proč teď budeme dělat to, co budeme dělat, tečky na koncích odvozování a tak dále. Po hodině tohle všechno tohle šlo s pomocí skript samozřejmě lehce vyzjistit, ale určitě bychom se my ubozí prvňáčkové oněch sáhodlouhých rovnic zalekly méně, kdybychom tato tajemství tušili už v průběhu.
    studijní průměr: neuveden
  • Bylo by dobré lépe uvést, co se bude na přednášce dít. Často jsem vůbec nevěděla, o co jde. I když jsem rozuměla matematickým úpravám, nevěděla jsem, z čeho vycházíme a k čemu chceme vlastně dojít. Vše jsem si dala dohromady až doma před zkouškou, když jsem koukala jedním okem do skript a druhým do poznámek z hodiny.
    Anastasiya Chernetska

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [28]
1 : |=...................| 7 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [23]
1 : |================....| 82 % [19] 90%-100%
2 : |===.................| 13 % [3] 75%-90%
3 : |=...................| 4 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [23] 1.13
1 : |=================...| 86 % [20] 1 (výborný)
2 : |===.................| 13 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [39]
1 : |====................| 20 % [8] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [31]
1 : |===.................| 16 % [5] Slovní odpověď