02MECH  >  Mechanika

Počet hodnotících: 27 / 469
Procento hodnotících: 5 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 469 studentů.
Ukončilo předmět: 180 studentů.
|========............| 38 %

Brus Adam Ing. [ Cvičící ]
Břeň David RNDr. Ph.D. [ Přednášející ]
Havránková Eva RNDr. [ ]
Hoskovec Antonín Ing. [ Cvičící ]
Chadzitaskos Goce prof. Ing. CSc. [ ]
Jex Michal Ing. [ Cvičící ]
Korbel Jan Ing. [ ]
Lavička Hynek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Mareš Jan Ing. [ Cvičící ]
Navrátil Josef Ing. [ Cvičící ]
Petrásek Filip Ing. [ Cvičící ]
Vysoký Jan Ing. [ Cvičící ]
Zemanová Hana Ing. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [23]
  • Dobrý.
    studijní průměr: neuveden
  • Klasická mechanika... co dodat. Podle mě byla však podána řádně a pochopitelně. Během učení se na zkoušku se dalo porozumět téměř všemu ze zkoušek i ze skript
    studijní průměr: neuveden
  • Klasická newtonovská mechanika. Jednoznačně jeden z nejlepších předmětů zimního semestru prvního ročníku.
    studijní průměr: neuveden
  • Mechanika byl úžasný předmět prvního semestru. Sice prvních 14 dní je to matematika, která není jednoduchá, ale potom se to vyváží a je to přijatelně obtížné. Jen bych doporučil učit se průběžně, opravdu se to vyplatí!
    studijní průměr: neuveden
  • Mechanika je asi největší šok pro prváka, je ní vidět, že v ideální případě by měla být vyučována až 3. semestru (což nejde chápu). Takhle je to docela zmatek a dost lidem se fyzika může začít zajídat, ač ji sem přišli studovat. Přitom si myslím, že s vyšší hodinovou dotací by to mohlo být lepší...
    studijní průměr: neuveden
  • Občas mi přišla cviční trochu matoucí.
    studijní průměr: neuveden
  • Pre mňa najtažší predmet semestra
    studijní průměr: neuveden
  • Prostě děláte příklady ze skript
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět měl uvést některé typové příklady z klasické fyziky, což splnil.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět pěkný. Jeho výklad srozumitelný. Cvičení zábavné.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět značně trpí tím, že používá matematický aparát, který studenti ještě neumí. Skripta jsou sice obsáhlá, takže by člověk čekal, že bude vše podrobně vysvětleno, ale není tomu tak. Často se zde vyskytují myšlenkové skoky a nepochopitelné úpravy. Obecně je tento předmět poněkud zmatený a nekompaktní, působí dojmem "odněkud začnu, něco odvodím", ale není vidět větší obrázek toho, proč začínám, odkud začínám, není zdůrazněna důležitost toho, co jsme odvodili. Nakonec se student raději učí zpaměti úpravy, které se provádějí, to mu však nedává pocit, že by nějak rozuměl fyzice. Pouze si hraje s písmenky, navíc bohužel matematickým způsobem, který dosud neovládá. Pro mě zklamání.
    studijní průměr: neuveden
  • Přednášející super, cvičící super, předmět super ... Akorát jsem stále zcela nepochopil setrvačné momenty.
    studijní průměr: neuveden
  • Přednášky i cvičení se letos povedly.
    studijní průměr: neuveden
  • slusny zaklad a doplnok stredoskolskej fyziky
    studijní průměr: neuveden
  • S panom Ing. Jexom to bolo velmi narocne, ale mechanika je fajn
    studijní průměr: neuveden
  • Tady se lámal chleba. Z rovnic natahujících se přes celou tabuli tam a zpátky jsem chtěl uskutečnit klasický úhybný manévr Výskok z okna. Musely se skousnout zuby, najíst se a na ty rovnice si s pomocí skript a poznámek z výborně vedených přednášek více zaostřit. Naštěstí to nebyly žádné cibule ani tiramisu a po prolomení první vrstvy už čekalo jen slastné opojení z vítězství.
    studijní průměr: neuveden
  • Velmi obtížný předmět, předpokládá široké znalosti v oblasti vzorců.
    studijní průměr: neuveden
  • vynikajici
    studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý a nejlépe odpřednášený předmět. Člověk se však musí smířit s tím, že všechno se nedá pochopit, aspoň ne hned. Skok ze středoškolské fyziky je omračující. Jsem rád, že při zkoušce se s tímto počítá, takže složení této zkoušky není takový problém.
    studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, kde je člověku od začátku přiblížena klasická mechanika
    studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět nejen obsahem, ale i tím, že cvičení utíkají přednášce a používá se neprobraný matematický aparát.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět byl zajímavý, škoda, že jsem celý semestr nevěděla, o co jde.
    Anastasiya Chernetska
  • Posun o stupínek výše po středoškolské mechanice.
    Jan Šebesta

N : Oznámkujte předmět [27] 1.52
1 : |============........| 59 % [16] 1 (výborně)
2 : |======..............| 29 % [8] 2
3 : |==..................| 11 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [27]
1 : |=...................| 7 % [2] nevyjádřeno
2 : |==============......| 70 % [19] ano
3 : |==..................| 11 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká