Bukáček Marek Ing. :: [01LNA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LNA1] Lineární algebra 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [7]
1 : |===========.........| 57 % [4]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |===========.........| 57 % [4]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Nevadilo mu se vracet k věcem a znovu je vysvětlovat.
    studijní průměr: neuveden
  • Ochota dovysvětlit látku. Dobré vyjadřování.
    studijní průměr: neuveden
  • Probírání teorie, přátelský přístup.
    studijní průměr: neuveden
  • Snaha vše vysvětlit, propočítat, co se má, poukázat na souvislosti. Na poslední hodinu před Vánoci přinesl cukroví.
    studijní průměr: neuveden
  • Dobré objasnění látky z přednášek a její procvičení, empatie, přiměřená náročnost, férovost a striktně spravedlivý, ale přesto lidský přístup.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Docházka do hodiny a komunikaci se studenty, pokud hodlá nepřijít. Bylo vidět, že ho to nezajímá a že by raději trávil čas na svojí kariéře, což je ale pochopitelné. Rozhodně ale i s těmito "vadami" byl obstojný, akorát je to trochu škoda.
    studijní průměr: neuveden
  • Jít více do hloubky. A když si domluvíme nahrazení odpadlé hodiny na pondělí 7:30 ráno, tak nezaspat a přijít!
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Vylepšení sbírky úloh ke cviřením
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
1 : |=======.............| 33 % [4] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
1 : |====................| 22 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 1.57
1 : |===========.........| 57 % [4] 1
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==============......| 71 % [5] středně obtížný
4 : |======..............| 28 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď