01LNA1  >  Lineární algebra 1

Počet hodnotících: 28 / 426
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 426 studentů.
Ukončilo předmět: 216 studentů.
|==========..........| 50 %

Ambrož Petr Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Batysta František Ing. [ Cvičící ]
Bukáček Marek Ing. [ Cvičící ]
Dvořáková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Humhal Emil doc.RNDr. CSc. [ Cvičící ]
Krčmáriková Zuzana Bc. [ Cvičící ]
Legerský Jan Bc. [ ]
Malachov Martin Bc. [ Cvičící ]
Mareš Jan doc.RNDr. CSc. [ Cvičící ]
Matějů Michael Ing. [ Cvičící ]
Svobodová Helena Bc. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [23]
  • Ačkoli je algebra nejlehčí předmět 1. semestru ZS zasloužila by si více kreditů
    studijní průměr: neuveden
  • Algebra je abstraktna matematika, kto si ju nedokaze predstavit ma celkom problem.
    studijní průměr: neuveden
  • algebra je fér - začíná se od začátku, rozdělení úrovní, staré zkouškové písemky jsou k dispozici i s výsledky, takže po probrání z prvotního šoku se to dalo zvládnout.
    studijní průměr: neuveden
  • dobre
    studijní průměr: neuveden
  • Ke každému cvičení je dobře umět všechny věty i definice.
    studijní průměr: neuveden
  • Lalgebra je základ. Začne se jednoduše řešením rovnic ihned se přejde k maticovému zápisu. Pro studenty gymnázií by měly být prvních pár hodin jednoduchých, ale tam je ta past. Hrozně rychle se dostanete ze známého do neznámého takže to chce nezaspat. EXTRÉMNĚ DŮLEŽITÉ jsou bonusové body: od cvičícího dostanete <-5;5> bodů obvykle za práci při hodinách, nebo za malé písemky a úkoly. Od přednášejícího můžete za bonusové úkoly (důkazy obvykle) body pouze získat. Tyto body se VELMI vyplatí, v žádném případě nechcete přijít ke zkoušce s mínusy body. Zkouška probíhá jako teorie a praxe. Praxe má 5 příkladů po 4 bodech (20b; nutné alespoň 13, sem se přičítají bonusové body) a teorie má 3 otázkové okruhy po 3 bodech (9b; nutných 6).
    studijní průměr: neuveden
  • Lineární algebra byla fajn. Velmi pěkně od začátku logicky vystavěna. Pro mě nejlepší předmět v tomto semestru.
    studijní průměr: neuveden
  • Lineární algebra, pro většinu nové odvětví matematiky. Celá algebra je však velmi přirozená, pěkná, část obsažená v základním kurzu poměrně jednoduchá.
    studijní průměr: neuveden
  • náročnost záleží na cvičícím a jeho systému výuky
    studijní průměr: neuveden
  • Na začiatku mi všetci vraveli že lingebra je najťažší predmet v prvom semestri, no vôbec mi to tak neprišlo. Zaujímavý predmet, dobré prednášky, len vďaka dobrým skriptám sa človeku na prednášku často ísť nechcelo.
    studijní průměr: neuveden
  • nejlehčí zkouška v zimním semestru
    studijní průměr: neuveden
  • Občas trochu zmatené psaní na tabuli(zprava doleva). Probíraná látka zajímavá a pro budoucí studium užitečná.
    studijní průměr: neuveden
  • Podivohudný předmět, který v sobě schovává hravou jednoduchost a zvláštní pocit vnitřní radosti při řešení jeho problémů. Chápu, jak se linární algebra může stát něčím koníčkem.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět mi představil další kousek, pro mě neznámé, zajímavé matematiky. Myslím, že debrý
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět, u kterého jsem nechápal první měsíc vůbec nic a až druhý měsíc jsem se pochopil učivo prvního měsíce (dál jsem se během semestru nedostal). Tento skluz (z přednášek) nebrání k získání zápočtu, protože cvičení jsou zaměřena na počítání a není problém se mechanicky naučit počítat s minimální znalostí teorie. Teorii jsem se naučil až o zkouškovým a nakonec musím říct, že mě učení na lingebru bavilo nejvíc. Oceňuji přednášky především pana Ambrože, výborná skripta a hlavně testy z minulých let, které při učení na zkoušku neuvěřitelně pomohly. Největším problémem předmětu je málo kreditů za zkoušku, která není vůbec jednoduchá, a hlavně nízká hodinová dotace na cvičeních. Ke konci se nejtěžší látka skoro nestihne. Dvouhodinovka jednou za dva týdny navíc by nebyla vůbec marná.
    studijní průměr: neuveden
  • Tento předmět byl pro mne bezpochyby nejzajímavějším a nejpřínosnějším ze všech předmětů prvního semestru. Mohou za to tyto faktory - zajímavá látka, dobrá skripta, která se netloukla s výkladem na přednášce, skvělí přednášející, dobrý cvičící (alespoň můj), spousta příležitostí ulehčit si zkouškové ve formě domácích úkolů. Látky se stihlo probrat méně než např. na FEL, zato ale důkladněji, což je varianta, kterou já osobně preferuji. Negativum: Bylo trochu nešťastné, že nám dvakrát odpadla přednáška kvůli státnímu svátku a rektorskému volnu, protože jsme byli ve cvičeních napřed. Cvičící s námi museli nejprve částečně projet teorii, abychom mohli počítat příklady, málokdy to ale vedlo k pochopení (není možné pochopit za 10 minut teorii, která se rozebírá na 10krát delší přednášce). Toto není chybou cvičících, jako spíš přednášejících, kteří nezorganizovali náhradní přednášku (pro kterou zase, na jejich obhajobu, nebyla volná posluchárna...).
    studijní průměr: neuveden
  • Učivo podáno srozumitelně, ,,zábavnou formou" v podání pana Ambrože.
    studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajímavý a věřím, že též důležitý předmět.
    studijní průměr: neuveden
  • Vyborny predmet.
    studijní průměr: neuveden
  • zaciatok troska sokovy, ale potom to slo
    studijní průměr: neuveden
  • Ze začátku poměrně těžké si zvyknout na probíranou látku.
    studijní průměr: neuveden
  • V porovnání s jinými předměty a požadavky v LNA a v jiných je kreditová dotace neadekvátní.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Krásný předmět, ve kterém dochází k postupnému vybudování základů lineární algebry. Zábavné přednášky, výborná cvičení. Celkově se mi předmět velice líbil a oceňuji i dobře zpracovaná skripta
    Jan Mazáč

N : Oznámkujte předmět [28] 1.46
1 : |===========.........| 57 % [16] 1 (výborně)
2 : |========............| 39 % [11] 2
3 : |=...................| 3 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [28]
1 : |=...................| 3 % [1] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 64 % [18] ano
3 : |=====...............| 25 % [7] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká