Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAT1] Matematika 1

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 226 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 1 %
|....................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Přednášky jsou příjemné
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Při řešení příkladů u tabule byl velmi nápomocný, pokud se student zadrhl a nevěděl jak pokračovat. Neříkal jen správný další postup, ale snažil se navést studenta na to, aby ho samotného napadlo co dál.
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Energii se kterou přednášel (ale i cvičil), milé matematické vtípky. Ochotu.
    studijní průměr: neuveden
  • Přehledný zápis na tabuli, srozumitelné vysvětlení látky
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Možná psát trochu větší písmena na tabuli, když jsem seděla vzadu, těžko se to přečetlo
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=======.............| 33 % [1] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď