Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01MATZ1] Matematika, zkouška 1
[01MAT1] Matematika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 18
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [5]
1 : |================....| 80 % [4]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |================....| 80 % [4]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • doktor Fučík je naprosto skvělý cvičící - vždy připraven na hodinu, vtipný, v klidu a pohodě.... jste u tabule a nevíte jak se násobí matice dva krát dva? Nebojte, hlavu vám za to neutrhne, to se přeci může stát každému
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejlepší cvičící!
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Všemu rozumí a snaží se vám všechno předat - občas až moc. I když člověk u tabule nic neví, pan docent mu vždycky pomůže dostat se ke konci
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je vidět, že ho to zajímá, že matematikou žije, a je takový stále veselý a nadšený. Vše je přesné a čitelné. Lidi u tabule nepotápí, ale snaží se pomoct. Opravdu naučí.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvelý výklad učiva.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Mohli bychom počítat víc příkladů ze zkouškového typu (na druhou stranu chápu, že už by pak nebylo co do té zkoušky dávat :D ) Někdo by řekl, že pan doktor jede trochu rychle, ale mě osobně to nevadilo - radši toho proberu víc a pak si to doma znovu přečtu
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas by možná neuškodlo trošku zpomalit, ale to by se asi pak všechno nestihlo
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas trochu ubrat na tempu. Někdy je to fakt fofr.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • hodinová dotace dvakrát týdně byla dostatečná
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kontrast zkouškových písemek a cvičení byl docela šok. Spočítat více příkladů na extrémy funkcí n-proměnných (a nebo je nedávat do písemky).
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
1 : |====................| 20 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] 1
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |========............| 40 % [2] lehký
5 : |============........| 60 % [3] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď