Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01KAP] Kombinatorika a pravděpodobnost
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01NEX] Návrh experimentů
[01PRST] Pravděpodobnost a statistika
[01TIN] Teorie informace
[01VUAM1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUSI1] Výzkumný úkol 1
[01VUAM2] Výzkumný úkol 2
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Dá každému studentovi čas něco u tabule vymyslet. Nikoho neztrapňuje, když něco neví. Každý příklad precizně vysvětlí, na cvičení je mnohdy procvičena i teoretická část
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vše dokázal srozumitelně vysvětlit. Upozorňoval na časté chyby. Profesionalitu.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trpělivost, snahu všem vysvětlit dopodrobna, co se zrovna na tabuli děje. Výborná příprava na hodiny.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na cvičícím oceňuji jeho zběhlost v matematické analýze, na dotazy studentů odpovídal vždy přesně a správně, byl vždy ochoten pomoci. Atmosféra na cvičeních byla vždy velmi uklidňující a jejich návštěva je vynikající příprava ke zkoušce.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Nic mě nenapadá
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V ničem, vše bylo skvělé.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Výborná osnova od pana docenta, probralo se vše potřebné. Zápočtové písemky nebyly jednoduché, ale s průběžným učením se nechají zvládnout. A to i s praktikama!
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
1 : |==..................| 11 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |====................| 20 % [1] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |================....| 80 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď