01MAB3  >  Matematická analýza B3

Počet hodnotících: 31 / 100
Procento hodnotících: 31 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 100 studentů.
Ukončilo předmět: 45 studentů.
|=========...........| 45 %

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Klika Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Kostková Jitka Bc. [ Cvičící ]
Kozák Michal Mgr. [ Cvičící ]
Krbálek Milan doc.Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]
Planková Barbora Ing. [ Cvičící ]
Strachota Pavel Ing. Ph.D. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [29]
  • Myslím si, že by více hodin přednášek týdně vůbec neuškodilo.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky z matematické analýzy byly světlým bodem každého týdne. Z prváku odcházíte s pocitem, že na něco takového jako je analýza přece ani nemá smysl chodit, ale opak je pravdou. Krbálek má své přednášky skvěle propracované a i jeho přístup k vyučovaní je rozdílný od jiných kapacit naší fakulty. Ano možná jsou ostatní mnohem větší badatelé, ale jejich sdělovací prostředky se s Krbálkovými nedají srovnávat. Nutnost si vše neustále opakovat v podobě testů a minitestů se vám sice během semestru zdá přinejmenším hodně otravná, ale u zkoušky pak oceníte, že už vlastně máte půlku dávno v hlavě.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Projede se za semestr dost různorodých témat a je obdivuhodné, že se všechny stihnou.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvělá organizace předmětu (Kritéria pro získání zápočtu, plusové body za aktivitu a plusové body ke zkoušce). Obrovské pozitivum jsou vyřešené vzorové testy.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobře a srozumitelně přednášené
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Konečně srozumitelná analýza, přednášená člověkem s pedagogickým umem!
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prehladny system, dobre organizovany predmet
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vzhledem k počtu kreditů a náročnosti jde o velmi časově náročný předmět. Dal by se nazvat hlavním předmětem v zimním semestru 2. ročníku. I přesto, že jsem se po prvním ročníku nepovažoval za milovníka matematické analýzy, byla MAB3 můj oblíbený předmět. Za hlavní příčinu tohoto obratu považuji přístup pana docenta. Jeho přednášky byly srozumitelné a zajímavé, zpestřené vtipy a aplikací definic a vět na příklady. Získání zápočtu se řídí velmi propracovaným systémem. Příjemnou výhodou je možnost získání bonusových bodů ke zkouškové písemce. Body lze získat přepočtem "nadbytečných" bodů na zápočet, nebo odpovědí na otázky během přednášek.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé. Někdy náročné.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi náročný, ale i velmi užitečný předmět. Kterému je potřeba věnovat dostatek času.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět MAB3 je oproti MAB2 velký skok dopředu, snad ve všem. Předmět je výborně zorganizován. Je dobré se učit teorii průběžně, jinak se v tom člověk lehce ztratí.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Daleko záživnější, přehlednější a hlavně objektivnější než MAB2.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokračování analýzy 1 a 2 avšak mnohem hezčí a lepší formou. Nejnáročnější a nejdůležitější předmět třetího semestru.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokračování kurzu matematické analýzy. Současně si doporučuji zapsat i předmět SMB1, některá témata jsou tam podrobněji vysvětlena a demonstrována na příkladech. Předmět je velmi pečlivě organizován, vyhlášky ohledně zápočtů a zkoušek jsou k dispozici na stránkách doc. Krbálka.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Matematická analýza v podání doc. Krbálka byla velmi příjemným překvapením oproti dvěma předešlým semestrům. Přednášky byly podané velmi precizně, stejně jako cvičení. Tvrdé podmínky k zápočtu jsou zvládnutelné, na zápočtové testy a vlastně i na zkouškový test si stačí spočítat příklady z minulých let, které jsou k dispozici na internetu i s řešením. Náročnost ústní zkoušky odpovídá známce, kterou chcete získat.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oproti MAB2 obrat o 180°. Látka je názornější, představitelnější, uchopitelnější. Nebo je to přednášejícím?
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokračování v analýze, mnohonásobně lepší než předchozí "díly".
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi nejtěžší, ale zároveň nejlogičtější předmět semestru. Jen nepodcenit.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Konečně přednáška z analýzy v lidském čase (ne středa 7:30), takže nebyl důvod jedinou vynechat. Navíc opravdu mělo smysl tam chodit. Jasná pravidla pro získání zápočtu a zkoušky.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z nejlepších předmětů z Bc. etapy.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nejzajímavější předmět zimního semestru 2. ročníku
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ..
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Myslím že předmět není jednoduchý a člověk se tomu musí prostě věnovat. zdá se mi že tento předmět je rok od roku těžší.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výborné! Nejlepší, nejzajímavější, ale zato asi nejtěžší předmět ve 3. semestru. Rozhodně to je skvěle zvládnutý předmět, který má bohužel jednu vadu na kráse - bez SMB student přijde o celkem hodně malých detailních doplňků, které se mu ale mohou hodit ke zkoušce (skoková metrika aj.). Na SMB jsem původně chodit chtěl, ale jelikož jsme měli ve stejný čas oborový předmět, takže jsem svou nepřítomností na SMB přišel nejen o 2 kredity, ale hlavně o doplňkové info na MAB3.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • žádně poznámky - přednášející i cvičící umí dobře vysvětlit látku, aby ji člověk uměl aplikovat na příkladech
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan docent přednáší velice pečlivě a srozumitelně - na hodiny mě bavilo chodit, probíhala velká komunikace se studenty a testy odpovídaly náročností tomu, co jsme se doopravdy učili, což se často v jiných předmětech neděje.
    Elisabeth Andriantsarazo
  • Předmět je výborný, konečně kvalitně zpracovaná matematická analýza. Opravdu jste donuceni počítat a učit se teorii a to u zkoušky oceníte.
    Kristýna Zoubková
  • Jednoznačně nejlépe zorganizovaný předmět zimního semestru. I přestože je předmět náročný, přednášky jsou skvělé a přehledné. Navíc narozdíl od MAB2 je jasné za co jsou dávány body v zápočtových i zkouškových pracích a náročnost podle mě odpovídá probrané látce na cvičeních. Pan docent Krbálek je navíc u zkoušky velice milý.
    Radka Sochorová
  • Velice dobré přednášky, jasný a srozumitelný výklad. Jediný problém, že na zkoušce je vyžadována i znalost některých věcí, které nebyly na přednáškách probrány (hodí se skripta nejnovějšího vydaní).
    Šimon Novák

N : Oznámkujte předmět [31] 1.19
1 : |=================...| 83 % [26] 1 (výborně)
2 : |==..................| 12 % [4] 2
3 : |=...................| 3 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [31]
1 : |=...................| 3 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [28] ano
3 : |=...................| 3 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká