Hoskovec Antonín Ing. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 28
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Je neustále pozitivní a příjemný, u tabule studenta podrží, neponižuje, na dotazy odpovídá, je ochotný poskytnout konzultaci.
    studijní průměr: neuveden
  • Ochota vysvětlit problémy, které se vyskytly v příkladech, které jsme řešili.
    studijní průměr: neuveden
  • vstřícnost, trpělivost
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Často v situaci, kdy je požádán o opakované vysvětlení, pouze zopakuje to, co už říkal, nebo třeba vysvětlení i trochu modifikuje, ale dále se už nezajímá o to, jestli ho student stíhá a chápe, nesleduje studenta, neujišťuje se o tom, že student sleduje jeho postup. Správný pedagog by se měl opakovaně ptát studenta "dobré? ještě mě stíháte?" a snažit se problém vysvětlovat tak dlouho, dokud na tváři studenta neuvidí pochopení. V případě, že by to bylo zdlouhavé, může nabídnout konzultaci s tím, že problém bude dořešen tam.
    studijní průměr: neuveden
  • Někdy lehce zmatený.
    studijní průměr: neuveden
  • niekedy ide az prilis rychlo (samotne rozpravanie sa niekedy neda vnimat, ked sa rozbehne), na druhej strane sme toho stihli prebrat dost vela
    studijní průměr: neuveden
  • trochu zpomalit
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]
1 : |==..................| 10 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] 1
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |===.................| 16 % [1] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [4] středně obtížný
4 : |===.................| 16 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď