Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02COX] Coxeterovy grupy
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 25
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |========............| 40 % [2]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |====................| 20 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |========............| 40 % [2]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |====................| 20 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Na cvičení jsem se naučila všechno, co jsem potřebovala k písemné části zkoušky. Cvičící má báječný suše-rýpavý smysl pro humor (pokud si ho tedy neberete osobně).
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvelý zmysel pre humor, odbornosť, dobrý výklad, slovo "agregát".
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Neměl by být vulgární. Ponižovat a zesměšňovat studenty.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přestat zbytečně stresovat studenty. Ono dělat si legraci z někoho, kdo zrovna neví, je děsná švanda právě jen pro ty, kdo nejsou u tabule. Trošku respektu prosím.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možno by bolo lepšie netrápiť ľudí ktorým to až tak nejde pri tabuli pretože to zdržiava a frustruje ostatných.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Látka a typy příkladů počítaných na cvičení odpovídaly zápočtovým písemkám a zkouškové písemce.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 90% všech cvičení jsme dělali věci, které nám ke zkoušce byly ale úplně, úplně k ničemu.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 2.20
1 : |========............| 40 % [2] 1
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |====................| 20 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |====................| 20 % [1] obtížný
3 : |============........| 60 % [3] středně obtížný
4 : |====................| 20 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď